וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: למיטב ידיעתי, ישראל לא מעורבת בחיסול באירן

בראיון לרשת CNN בספרדית, הכחיש נשיא המדינה כל קשר ישראלי לחיסולו של מדען הגרעין מוסטפא אחמדי רושאן. "זה אופנתי להגיד שכל דבר רע באירן קשור לארה"ב וישראל"

על רקע המסתורין שאופף את חיסולו של מדען הגרעין האירני מוסטפא אחמדי רושאן, הכחיש הבוקר (שישי) נשיא המדינה שמעון פרס כל קשר ישראלי למקרה. בראיון לרשת CNN בספרדית נשאל נשיא המדינה אם ישראל הייתה מעורבת בחיסול. על כך השיב פרס: "למיטב ידיעתי לא. אני יודע שזה אופנתי להגיד שכל דבר רע שקורה באירן קשור לארצות הברית וישראל. אין חדש בגישה זו".

במערכת הביטחון בישראל עוקבים בדריכות אחר האיומים שנשמעו בטהרן בעקבות חיסולו של מדען הגרעין רושאן ומדענים נוספים. גורם ביטחוני בכיר אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי "האירנים מייחסים לנו כל אירוע שמתרחש על אדמתם. למרות זאת אנחנו מתייחסים מאוד ברצינות לאיומים. אנחנו דרוכים, אך מצד שני לא צריך להיכנס לפאניקה. בשביל זה יש לנו מודיעין חזק".

מאז חיסולו של הכימאי ששימש כמנהל מחלקה במתקן להעשרת אורניום בנתנז, מיעטו בישראל להתייחס בפומבי להתנקשות. דובר צה"ל, תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי הגיב לחיסול בפייסבוק וציין כי "אני לא יודע מי בא חשבון עם המדען האירני, אבל בהחלט לא מזיל דמעה". בכיר לשעבר במערכת הביטחון שהתראיין בעילום שם לעיתון האמריקני ל"ניו יורק טיימס", אמר כי "אני סבור שה'קוקטייל' המשלב דיפלומטיה, סנקציות ופעולות חשאיות עשוי להביא תוצאות. זו המדיניות הנכונה, כל עוד יש לנו זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully