וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזוהי רק ההתחלה: הסערה כאן והיא לא ממהרת לעזוב

לא רק בגלל הרוח: גשמים עזים פקדו אתמול את צפון הארץ ומרכזה ושלג כיסה את החרמון. הלילה הממטרים יגיעו עד לצפון הנגב. כמויות גשמים מעודדות ירדו בחיפה ובאריאל

עושה רושם שהחורף נהנה משהותו באזורנו, לאור העובדה שיאריך את ביקורו הסוער לפחות עד לסוף השבוע הקרוב. אתמול (רביעי) הוגשה לנו המנה הראשונה לימים הקרובים אשר כללה גשמים המלווים בסופות רעמים ורוחות חזקות, בעיקר בצפון הארץ ולאורך מישור החוף, אך במהלך הלילה צפוי הגשם להגיע עד לצפון הנגב.

כמויות הגשמים שירדו אתמול ברחבי הארץ היו מעודדות במיוחד בחיפה ובאריאל. על פי נתוני השירות המטאורולוגי, בבירת הכרמל ירדו 24.6 מ"מ של גשם, בעיר השומרונית נמדדה כמות נאה גם כן - 16.5 מ"מ. בצפת נמדדו כ-9 מ"מ, באיזור הכנרת כ-8 מ"מ, בתל אביב 7.6, באשדוד 6.5 ובירושלים הסתפקו ב-2.7 מ"מ בלבד.

ההר נצבע לבן: שלג כבד ירד בחרמון. יובל בן-אבו,
השלג צפוי להגיע גם לפסגות הגליל והגולן. הר החרמון, אתמול/יובל בן-אבו

היום, כאמור, המגמה צפויה להימשך וממטרים יירדו לפרקים, בצפון הארץ ובמרכזו של מישור החוף, מלווים בסופות רעמים בודדות וברוחות חזקות. בחרמון יוסיף לרדת שלג אשר משעות הערב עשוי לכסות גם את פסגות הגליל והגולן. מזג האוויר יוסיף להיות קר במיוחד וקיים חשש להצפות במישור החוף, כשבדרום הארץ ייתכן אובך.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully