וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע קשה מפגיעת רכב - ויפוצה ב-10.8 מיליון שקלים

גלעד גרוסמן

11.1.2012 / 11:20

צעיר חצה לפני 5.5 שנים צומת בת"א ונפגע מרכב שחלף במקום. כיום הוא משותק בארבעת גפיו ונזקק לעזרה מלאה בתפקודיו המוטוריים. חברת הביטוח חויבה לשלם לו 10.8 מיליון שקלים

צעיר שנפצע קשה מפגיעת רכב בעת שחצה מעבר חצייה בתל אביב יקבל פיצויים בגובה של כ-10.8 מיליון שקלים, כך נקבע בהסכם פשרה בין הצעיר לבין חברת הביטוח של הנהג שפגע בו. הסכם שקיבל לאחרונה תוקף של פסק דין.

על פי התביעה שהגישו הצעיר והוריו, באמצעות עו"ד אריאל פרויליך ממשרד פרויליך-פרחי, בנובמבר 2006 חצה התובע, שהיה אז סטודנט עתודאי בן 19, את צומת הרחובות יצחק שדה ושונצינו בתל אביב בשעת לילה ונפגע ממכונית שנסעה במקום. הוא איבד את הכרתו, הובהל לבית החולים איכילוב, שם אובחן כסובל מחבלת ראש קשה ומדימומים במוח. הרופאים הכניסו אותו להרדמה, והוא היה מאושפז באיכילוב למעלה מחודש. בהמשך הוא הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר, שם היה מאושפז למעלה משנה ובמשך שנתיים נוספות היה באשפוז יום.

כיום, חמש שנים וחצי מאז התאונה, התובע משותק בארבעת גפיו ונזקק לכיסא גלגלים מיוחד עם תמיכה לראש כדי להתנייד, וכן זקוק לעזרה מלאה בכל התפקודים המוטוריים. בנוסף, הוא מתקשה לאכול וסובל מהכרה מעורפלת. בביטוח הלאומי נקבעו לו 100% נכות וקצבת שירותים מיוחדים בגובה 175%.

חברת הביטוח שילמה לצעיר בעבר כ-700 אלף שקל, וכעת היא תשלם לו כ-7.8 מיליון שקל נוספים. כמו כן, הוא צפוי לקבל מהביטוח הלאומי 2.2 מיליון שקל עד סוף חייו. עוד סוכם בין הצדדים, כי חברת הביטוח תשמור בנאמנות כ-1.8 מיליון שקל, וזאת למקרה שבביטוח הלאומי יחליטו להפחית את אחוזי הנכות של הצעיר.

עוד בנושא:

המום לא התגלה - בית החולים יפצה צעיר במיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully