וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול החלה בעבודות שירות: "רוצה להגיש תה לחולה"

הזמרת מרגלית צנעני, שהתייצבה בבית החולים "אסף הרופא" ליומה השני מתוך ששת חודשי עבודות השירות שנגזרו עליה, אמרה במסיבת עיתונאים כי היא "רוצה לעשות דברים טובים"

הגברת בשינוי אדרת: "אני נהנית מכל שנייה, אני רוצה לעזור ולעשות דברים טובים – ואני אעשה, בעזרת השם" – כך אמרה היום (רביעי) הזמרת מרגלית צנעני, במסיבת עיתונאים בה סיפרה על ריצוי עבודות השירות שנגזרו עליה, בעקבות הרשעתה במסגרת הסדר טיעון בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי. הזמרת המפורסמת נידונה אז לשישה חודשי עבודות שירות בבית החולים אסף הרופא, אותם החלה לרצות אתמול במחלקת משאבי האנוש במוסד הרפואי.

הזמרת, שהופיעה בכותרות בעיקר בהקשרים שליליים בחודשים האחרונים, בחרה להציג גישה נינוחה בהרבה מהאופן בו הצטיירה בפרשה ואף לפניה, וביקשה להראות כי היא מקבלת את עונשה בברכה. במסגרת תפקידה, סיפרה צנעני, היא התחילה "בעבודה משרדית", והוסיפה כי בכוונתה לעשות במסגרת עבודות השירות גם דברים אחרים. "אני אשתלב לאט לאט במחלקות שאני ארצה. כבר ביקשתי וכבר נענו", היא אף פירטה ואמרה כי בדבריה היא מתכוונת לעבודה "באונקולוגית, בילדים. אני רוצה לעשות להגיש תה לחולה", אמרה ולדבריה היא "תעשה את זה באהבה ענקית".

לפני כחודש, בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על צנעני 18 חודשי מאסר, מתוכם ששת חודשי עבודות השירות ועוד שנת מאסר על תנאי. לפני מתן גזר הדין, אמרה צנעני כי היא "מצטערת מאוד שהגעתי לאן שהגעתי, אני מקווה שהשופט ישפוט אותי בהגינות".

השופט, ד"ר עודד מודריק, כתב בגזר הדין כי "עבירה של סחיטה ואיומים גם כשאין לה ביטויים פיזיים היא חותרת מתחת לפני הגנת חירות ההתנהלות העצמית של הפרט, קורבן העבירה. לכן היא חותרת מתחת לפני הרעיון החברתי הבסיסי שכל פרט בחברה רשאי להתנהל כרצונו בתוך גדרים של חוק מבלי שהתנהלותו פוגעת בזולת. מסגרת חברתית שבה כל דאלים גבר, איננה מסגרת חברתית כל עיקר". השופט ציין כי העונש של עבודות שירות איננו עונש מופרז, אלא משקף כהלכה את האיזונים בין האינטרס הציבורי להילחם בתופעה העבריינית של סחיטה לבין השיקולים הפרטניים של צנעני.

לקריאה נוספת
לפני כחודש: שישה חודשי עבודות שירות נגזרו על מרגלית צנעני
בנובמבר: בית המשפט הרשיע את מרגלית צנעני בסחיטה באיומים
האזינו: השיחה ההזויה בין מרגול לאליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully