וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום על לפיד בפייסבוק: "סופך יהיה כמו של רבין"

עמוד הפייסבוק של העיתונאי, שהכריז על כניסתו לפוליטיקה, הוכתם באיחולים מסוג שונה. אחד המשתמשים כתב שלפיד "הוא ממזר ללא תקנה", וקרא לרצוח אותו: "כל המיישם זאת מבורך"

יאיר לפיד, שהודיע בתחילת השבוע על כניסתו לחיים הפוליטיים, עלול להתחרט מעט על העדפתו לתקשר עם קהל בוחריו באמצעות הפייסבוק, שזמין לכל מי שמעוניין להביע בו את דעותיו באופן חופשי. א', משתמש ברשת החברתית, אחד מרבים המבקרים תדיר בעמוד הפייסבוק של לפיד, העלה אתמול (שלישי) הודעה לעמוד של לפיד, בה הוא מאיים לרצוח אותו, והזהיר כי סופו של לפיד "יהיה כמו זה של רבין".

בהודעה רוויות שגיאות כתיב, כתב המשתמש כי לפיד הוא "ממזר בן ממזר ללא תקנה". בהתייחסו לאביו המנוח של לפיד ומייסד מפלגת שינוי, טומי לפיד, "איחל" המשתמש א' ללפיד: "אם היית ממזר סטנדרטי, היית אולי יכול להשתנות, אבל עם אבא מלוכלך ורקוב כמו שלך?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שכתב המשתמש א'. זכתה לגינויים רבים והוסרה מהעמוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשתמש א' לא הסתפק בהבעת דעתו האישית על לפיד, ואף איים כי "וואלה תאמין לי אם אני רואה אותך, בא לי להרוג אותך". ההודעה, שנמחקה זמן מה אחרי שהועלתה לקיר הפייסבוק של לפיד, גררה גינויים רבים מצד הגולשים האחרים בעמוד. עוד נכתב בה כי יאיר לפיד הוא "אנטישמי שונא ישראל" והמשתמש א' עודד לרצוח אותו: "כל המיישם זאת יבורך". הוא אמר עוד כי ללפיד אין סיכויים בהתמודדות מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וכי אם יעשה זאת, גורלו יהיה כמו "זה של רבין".

לפיד בפייסבוק: אני מפחיד את הח"כים?

לפיד משתמש בפייסבוק כדי לתקשר ישיר עם קהל תומכיו, קוראי הטור שלו בעיתון "ידיעות אחרונות", שלל מעריצים - וכעת, גם עם מצביעים פוטנציאליים. אתמול, הוא התבטא בעמוד הפייסבוק נגד הצעת החוק שכונתה על שמו. ההצעה, לדבריו - ולדברי רבים - נועדה לסכל את בחירתו לכנסת, והיא הוקפאה בינתיים, אחרי שיו"ר ועדת החוקה של הכנסת, דוד רותם (ישראל ביתנו) הודיע אתמול על ביטול הישיבה שנקבעה לדון בחוק מפני שלפיד פרש מערוץ 2.

לפיד כתב בפייסבוק כי "הדיון בכנסת ב'חוק לפיד' בוטל כמובן, כי אף אחד אפילו לא מסתיר שזה היה חוק פרסונלי לגמרי שהיה מיועד לי אישית". לפיד, שלפי סקרים שנערכו אחרי הודעתו על כניסתו לפוליטיקה, מקבל כ-12 מנדטים, הוסיף: "יש לי רק שאלה אחת לח"כים - מה מפחיד אתכם כל כך?".

יאיר לפיד לח"כים: "מה מפחיד אתכם כל כך?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully