וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: "קיציס, צנעני - אל תתפטרו, אין בחירות"

פנחס וולף

9.1.2012 / 18:05

השר התייחס להצטרפותו של יאיר לפיד לזירה הפוליטית במליאת הכנסת. "אני קורא לכל אלה שתחושת השליחות הציבורית מפעמת בהם וחשים שיש להם מה לתרום למערכת הפוליטית – אין עדיין בחירות"

ערוץ הכנסת

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בליכוד מזהירים את אישי הציבור שרוצים להיכנס לפוליטיקה – אל תוותרו כל-כך מהר על המשכורת המבטיחה. על רקע הודעותיהם של יאיר לפיד ונועם שליט על כוונותיהם להיכנס לזירה הפוליטית, אמר היום (שני) השר גלעד ארדן (ליכוד) כי הוא "קורא לכל אלה שתחושת השליחות הציבורית מפעמת בהם וחשים שיש להם מה לתרום למערכת הפוליטית – אין עדיין בחירות, אל תתפטרו מהעבודה. יונית לוי, אייל קיציס, מרגלית צנעני, כל מי שלא מרוצה מההתנהלות – אין עדיים בחירות".

חבר הכנסת , גלעד ארדן ,  במליאת פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, מאי 2011. עומר מירון
"אל תמהרו להתפטר". ארדן/עומר מירון

בדיון בהצעות אי-אמון בממשלה במליאת הכנסת, אמר היום ארדן כי הוא "מבקש להרגיע את האזרחים. מידע אישי, כוונת ראש הממשלה בהקדמת הפריימריז בליכוד היא נושא מפלגתי פנימי בלבד. יש ממשלה טובה בישראל ויש להאריך את כהונתה ככל הניתן". עוד אמר ארדן כי הוא "מציע לכל המפורסמים שרוצים לתרום מעצמם למערכת – תמתינו עוד קצת, שלא נפסיד אתכם ואת תרומתכם במקומכם הנוכחי".

לפיד ושליט נכנסים לפוליטיקה

מוקדם יותר הודיע נעם שליט, אביו של החייל גלעד שליט, שחזר באחרונה לישראל לאחר שבי בן חמש שנים ברצועת עזה, כי יתמודד בבחירות הבאות לרשימת המפלגה לכנסת. שליט חבר במפלגה מאז 1996, ועל כן לא יצטרך להתפקד מחדש. בשיחה עם יו"ר המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', אמר לה שליט: "לאחר שנים של מאבק ציבורי שבמהלכו זכיתי להכיר לעומק את החברה הישראלית, על צדדיה היפים והערכיים, החלטתי להצטרף לפעילות ציבורית ומתוך רצון לשרת את הציבור ולהיות במקום שממנו אפשר להשפיע על דמותה של החברה הישראלית מפלגת העבודה היא מפלגה סוציאל-דמוקרטית ושוחרת שלום, ולכן היא הבית הטבעי שלי. אני מאמין שבהנהגתה של שלי יחימוביץ' העבודה תוכל להוביל מהלכים חשובים למען החברה הישראלית".

יחימוביץ' עצמה אמרה: "מאבקם של נעם שליט ומשפחתו לשחרור גלעד החל כמאבק פרטי, אך הפך למאבק הטומן בחובו את ערכי הבסיס של החברה הישראלית – סולידריות, ערבות הדדית וציונות. מאבקו של נעם הוא דוגמה ומופת למאבק ציבורי ראוי ומאופק, אך בו בזמן נחוש ואפקטיבי. במאבק זה החברה הישראלית התמקדה כולה סביב ערכים משותפים. נעם הוא איש מפלגת העבודה שנים רבות, ואני משוכנעת כי תרומתו לעבודתו כחבר כנסת תהיה רבה".

אתמול הודיע גם יאיר לפיד כי הוא פורש מהנחיית "אולפן שישי", ונכנס לפוליטיקה. מגיש מהדורת החדשות של יום שישי הודיע למנכ"ל חברת חדשות 2, אבי וייס, על רצונו לעזוב בשל כוונתו להיכנס לחיים הציבוריים. בעמוד הפייסבוק שלו כתב לפיד: "אני יוצא לדרך חדשה. מצויד בעיקר בעוצמה שנותנת לי העובדה שאני עושה דבר שאני מאמין בו. אתם הקהילה שלי, ואני שואב מכם הרבה כוח. מבטיח לתת פה עדכונים ולהמשיך להקשיב לכם".

עוד בנושא
נעם שליט הודיע כי יתמודד על מקום ברשימת העבודה
יאיר לפיד פורש מ”אולפן שישי”, ייכנס לפוליטיקה
פרשנות: מליברמן עד לבני – כולם מפחדים מלפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully