וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: ברק לא יוצנח לליכוד, לא מהאוויר ולא מהים

פנחס וולף

9.1.2012 / 17:03

בסיעת הליכוד דרשו הסבר מרה"מ בשל הפרסומים כי נרקם "דיל" לשיריון מקום ברשימתם לשר הביטחון. ח"כ דנון: שברק יעבור למפלגה של לפיד. ואיך הגיבו בסיעה להצטרפותו של נעם שליט לעבודה?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכחיש היום (שני) את הפרסומים לפיהם נרקם "דיל" פוליטי, במסגרתו ישוריין מקום ברשימה הליכוד לשר הביטחון, אהוד ברק, או לחברים אחרים מסיעת העצמאות. בחודש שעבר נחשף לראשונה בוואלה! חדשות כי נתניהו שוקל לשנות את הרכב רשימת הליכוד, באופן שיאפשר לו לשריין כמה מקומות בתוכה.

בישיבת הליכוד, דרשו כמה מחברי הסיעה הסברים מראש הממשלה, אודות הדיווחים האחרונים בנושא. סקרים אחרונים שנערכו הראו כי אם יוקדמו הבחירות, מפלגת העצמאות, שהתפלגה בשנה שעברה ממפלגת העבודה, עלולה לא לעבור את אחוז החסימה. בישיבת סיעת הליכוד, אמר נתניהו כי "בניגוד למה ששמעתי - הדבר שמסעיר את החברים כאן - אהוד ברק לא שוריין". הוא אף הבהיר כי ברק "לא יוצנח מהאוויר, לא מהיבשה ולא מהים".

אהוד ברק, ובני גנץ בהדלקת נר ראשון של חנוכה ביחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בחטמ"ר אפרים, דצמבר 2011. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, משרד הביטחון
לא מוצנח בינתיים, וגם לא ממהר להגיב. שר הביטחון ברק ונתניהו/משרד הביטחון, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מוקדם יותר בישיבה, חברת הכנסת ציפי חוטובלי אמרה כי בכוונתה "להיאבק נגד השיריון לברק", וחברה לסיעה, דני דנון, שיזם עצומה נגד ברק, הציע לשר הביטחון "לעבור למפלגה של יאיר לפיד". לדברי דנון, אסור לאפשר שיריון מקום לברק בליכוד, ואולי אצל לפיד ברק ימצא בסיס אידאולוגי משותף".

גם השר מיכאל איתן הביע התנגדות לשמירת מקום עבור שר הביטחון ברשימת הליכוד, ואמר: "לא חשוב אם ברק לא ביקש שיריון, השאלה היא אם הוא יקבל שיריון". שר החינוך, גדעון סער, הוסיף בבדיחות הדעת כי "חבל לשריין מקום לברק, כי בדיוק הבוקר, 'העצמאות' עברה את אחוז החסימה". בהתייחסו להתפתחות פוליטית אחרת, ציין סילבן שלום, המשנה לראש הממשלה, את הידיעה על כוונתו של נעם שליט להצטרף למפלגת לעבודה. אחד מחברי הסיעה הגיב בציניות ואמר: "זו הכרת תודה לליכוד".

בליכוד לא מחכים: יזמו עצומה נגד אהוד ברק

לפניות לכתב: pinchas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully