וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשול לנתניהו: עצומה בליכוד נגד שריון אהוד ברק

פנחס וולף

7.1.2012 / 20:48

ח"כ דני דנון מוביל מהלך שיסתום את הגולל לקראת אפשרות הכנסתו של שר הביטחון לרשימת הליכוד לכנסת הבאה. "ברק בליכוד זה סוס טרויאני. הוא ממשיך את דרך הסכמי אוסלו"

מחסום לברק: בשעה שבליכוד עדיין נשמעים קולות של חרדה מהאפשרות שראש הממשלה בנימין נתניהו ישריין ליו"ר מפלגת העצמאות ושר הביטחון אהוד ברק מקום ברשימת המפלגה לקראת הבחירות הבאות לכנסת, החל ח"כ דני דנון לפעול להחתמת עצומה שתמנע את המהלך. בחודש שעבר נחשף בוואלה! חדשות כי ראש הממשלה נתניהו שוקל להוביל דיל, במסגרתו ישונה הרכב הרשימה לכנסת, על מנת שתינתן לו האפשרות לשריין מספר מקומות ברשימה.

בעקבות הפרסום התעוררה בסיעת הליכוד התנגדות נחרצת למהלך ששוקל נתניהו. כעת, לוואלה! חדשות נודע כי ח"כ דנון יוזם החתמת עצומה נגד שריון ברק תחת הכותרת "כתב תמיכה למניעת שריונים בוועידת הליכוד הקרובה". בעצומה שאותה יתחיל ח"כ דנון להחתים השבוע נכתב כי "אנו, החתומים מטה, מתנגדים לכל שריון ברשימת הליכוד, מכל מפלגה שהיא ומכל תחום שהוא. הליכוד הינה מפלגה דמוקרטית ומועמדיה לכנסת צריכים לייצג את דעת מתפקדי הליכוד".

דנון הודיע על העצומה בכנס פעילים בו הכריז על מועמדותו לנשיא הוועידה, כאשר היעד המרכזי העומד בפניו הוא מניעת שריונו של ברק. דנון אמר לפעילים כי "ברק בליכוד זה סוס טרויאני שינסה לפגוע בערכי הליכוד. שריונו לא בא בחשבון. הוא ממשיך את דרך הסכמי אוסלו וערכי מפלגת העבודה ואינו יכול להיות חלק ממורשת ז'בוטינסקי ומנחם בגין".

דנון הוסיף כי "אני מנהל קמפיין נגד השריון של ברק מזה מספר שבועות, והתמיכה לנושא גורפת וחד משמעית - לא לשריון של ברק. ברק הוא נטל לליכוד ולא נכס".

עוד בנושא:

ה"דיל" של נתניהו: הרחבת הרשימה תביא לשריון ברק?
בתחילת החודש שעבר: נתניהו מכחיש "בהן צדק" שריון לברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully