וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "בהן צדק, מעולם לא הבטחתי לברק שריון"

פנחס וולף

5.12.2011 / 15:42

על רקע החלטתו להקדים את הפריימריז בליכוד, התייחס ראש הממשלה לשמועות לפיהן הוא מתכוון לשריין מקום לשר הביטחון ברשימת הליכוד הבאה לכנסת. "זה לא היה חלק מהעסקה בהקמת העצמאות"

גדעון צנטנר

( צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת סיעת הליכוד לשמועות שפורסמו לפיהן הוא מתכוון לשריין מקום לאהוד ברק ברשימת הליכוד הבאה לכנסת. נתניהו טען כי מעולם הוא לא התבקש לשריין מקום לברק וכי הוא לא הבטיח לו מקום.

במהלך ישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום (שני), קראה ח"כ ציפי חוטובלי לראש הממשלה "הסר העמימות סביב האפשרות למקום משוריין עבור אהוד ברק ומפלגתו. חלק מהמשמעות של היותנו מפלגה דמוקרטית היא שקיפות של המהלכים. הניסיון להעביר מהלך של הכנסת יריב פוליטי ורעיוני לשורות המפלגה, אסור שיעבור במחטף ללא דיון בסיעה".

נתניהו השיב: "אני מבטיח לך בהן צדק שמעולם לא הבטחתי לאהוד ברק שריון ומעולם לא התבקשתי. זה לא היה חלק מהעסקה בהקמת העצמאות".

ברק עצמו התייחס היום לאפשרות שמפלגתו תתמודד בבחירות לכנסת – ולא באמצעות שיריון. בישיבת סיעת העצמאות בכנסת אמר שר הביטחון כי "נופיע תחת השם עצמאות. הבנתי שהאות ע' תפוסה. אנחנו מתכוונים להופיע בבחירות ולשחק שם בכוח".

סוגיית הקדמת הבחירות הפנימיות לא הייתה הנושא היחידי שעלה בישיבת הסיעה. חבר הכנסת דני דנון פנה לנתניהו במהלך הישיבה, ושאל אותו לגבי מועד הקמת הצוות שיכשיר את המאחזים הבלתי חוקיים, המיועדים להריסה בהוראת בג"ץ. ראש הממשלה השיב כי יתכן שהצוות יקום עוד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully