וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מרדף: 7 פלסטינים נעצרו באזור שער אפרים

9.1.2012 / 10:27

רכב ובו 13 פלסטינים עורר חשד כשנסע בכביש 6, ונקרא לעצור. נהג הרכב התעלם מההוראה, ובתום מרדף נעצרו 7 פלסטינים, 4 מתוכם מבוקשי שב"כ. המשטרה מחפשת אחר הנהג ו-5 מהנוסעים שנמלטו

חיילי גדוד תעוז של המשטרה הצבאית מנהלים בשעה האחרונה (שני) מרדף אחרי רכב ובו 13 פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים, באזור שער אפרים. גורם צבאי מסר כי לאחר שהבחינו חיילי גדוד תעוז בתנועה חשודה, קראו לנהג לעצור אך הוא החל להימלט. בשטח מתבצעות כעת סריקות במטרה לאתר את החשודים.

סגן מפקד גדוד תעוז, רב-סרן שרון אלקיים, זיהה בסמוך לשעה 7:30 רכב מסחרי מסוג פיאט "דוקאטי" שנוסע בצורה חשודה בכביש 6 מדרום לצפון. כשהגיע לקרבת מחלף ניצני עוז באזור טייבה, עצר הרכב בצד הדרך וממנו ירדו מספר נוסעים. רב-סרן אלקיים קרא לנהג לעצור, אך הוא החל להימלט בנסיעה מופרזת לכיוון נתניה. לאחר זמן קצר, כשהבחין שהקצין מדביק את מהירותו ועומד לחסום את נתיב נסיעתו, עצר בצד הדרך ונמלט רגלית מהרכב, יחד עם חמישה פלסטינים נוספים לעבר בקה אל גרביה, בזמן שבחלקו האחורי של רכבו הסתתרו שבעה פלסטינים.

רב-סרן אלקיים אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מבחינתי זה היה אירוע פח"ע (פעילות חבלנית עוינת – א.ב.) לכל דבר ולכן הזעקתי כוח סיור ממשמר הגבול וכוחות ממשטרת ישראל וצה"ל שהגיעו למקום במהירות".

במהלך האירוע נתפסו שבעה פלסטינים מג'נין וטול-כרם שנכנסו לישראל בניגוד לחוק, ומבדיקה מעמיקה שנעשתה מתברר כי חלקם מנועי כניסה, מאחר והם מבוקשים על ידי השב"כ. כוחות צה"ל, משמר הגבול ומשטרת ישראל עדיין סורקים את האזור במטרה לאתר את נהג הרכב המסחרי שזהותו ידועה ולדברי הקצין, מדובר בערבי ישראלי בשנות ה-20 לחייו.

עוד בנושא
סוכל פיגוע: 4 פלסטינים נעצרו כשברשותם 11 מטענים
מרזל לא הופיע לחקירה ונעצר; החשד: תקף פלסטינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully