וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אישום בהטרדה נגד חרדי: "קרא לאישה 'פרוצה'"

גלעד גרוסמן

8.1.2012 / 14:08

נראה שבפרקליטות מגבירים הילוך בגין הדרת נשים. זאב פרנק, חרדי מירושלים מואשם בהטרדה מינית לאחר שצעק "פרוצה" לעבר אישה שצעדה במאה שערים. לשוטר צעק פרנק "נאצי"

עוד אישום נגד חרדי: לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד זאב פרנק, תושב העיר בן 29, בגין הטרדה מינית של אישה, לאחר שצעק לעברה "פרוצה" וירק עליה. פרנק גם נאשם בתקיפה שוטרים ובהעלבת שוטר, לאחר שקרא לו "נאצי". לפני 10 ימים הוגש לבית המשפט כתב אישום בנסיבות דומות נגד שלמה פוקס מירושלים, אחרי שצעק "פרוצה" לחיילת שנסעה באוטובוס.

לפי כתב האישום נגד פרנק, שהוגש באמצעות עו"ד דותן דניאלי מפרקליטות מחוז ירושלים, האישה צעדה בשכונת מאה שערים ביום חמישי בערב, כאשר פרנק התקרב אליה, ומכיוון שלבושה לא התאים להשקפת עולמו, קרא לה "פרוצה" וירק עליה. לאחר מכן קרא לעברה "תסתלקי מכאן" והמשיך ללכת.

מכתב האישום עולה ששלושה שוטרים שהיו במקום פנו אל פרנק והודיעו לו שהוא עצור. תושבים אחרים שהיו במקום החלו לתקוף את השוטרים ולהכותם כדי לשחרר את פרנק. גם הוא החל להתנגד באופן פיזי למעצר. המתפרעים החלו לזרוק אבנים ומוטות ברזל אל עבר הניידת והשוטרים, שהצליחו להימלט מהמקום כאשר פרנק בחזקתם.

כתב האישום נגד פרנק כולל שני אישומים נוספים. על פי האישום הראשון, במרץ אשתקד הוא נכנס לחנות במאה שערים, פנה אל אישה וקטינה שעמדה עמה והחל לצעוק עליהם ודרש שיצאו מהחנות. כתוצאה מכך החלה הקטינה לבכות. מנהל החנות הוציא את פרנק מהמקום בכוח, אולם הוא חזר עם אנשים נוספים שניסו למנוע מלקוחות נוספים להכנס לחנות, כשהם צועקים לעובדים וללקוחות הכיצד הם כי מדובר בחנות שיש בה אנשים לא צנועים. במקרה זה הוא נאשם בהתנהגות פסולה במקום ציבורי.

האישום השלישי מייחס לפרנק העלבת עובד ציבור, לאחר שבנובמבר קרא לקצין משטרה "נאצי, תעוף מפה. אין לך מה לחפש פה". יצוין כי מדובר באחד השוטרים שעצרו אותו בשבוע שעבר. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של פרנק עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "העבירות המיוחסות למשיב, תכיפותן, ונסיבות ביצוען על רקע אידיאולוגי מקימות נגדו עילת מעצר", נכתב בבקשה.

עוד בנושא:

לפני שבוע וחצי: כתב אישום בנסיבות דומות נגד חרדי אחר
שופט שלום בירושלים: "הדרת נשים - הבלטה של התקשורת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully