וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הנרצח ביפו המומים: "נדקר בשל קנאה בלבד"

6.1.2012 / 23:24

משפחתו של גבריאל קדיס, שעמד בראש האגודה הנורצית האורתודוכסית ביפו, התקשו לקבל את הידיעה על מותו. קדיס הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. "לא היו לו אויבים, עד שנבחר ועורר קנאה"

בני משפחתו של גבריאל קדיס קיבל בתדהמה את הבשורה על מותו הערב (שישי), לאחר שנדקר בתום תהלוכת חג המולד ביפו. קדיס, בן ה-61, הוא תושב יפו אשר נבחר לפני כחודש בלבד לראשות האגודה הנוצרית האורתודכסית בעיר. לאחר שעוברי אורח הבחינו כי הוא מתבוסס בדמו, פינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון ושם הוא מת מפצעיו.

קדיס, בעל משרד רואי חשבון ועורך דין בהשכלתו, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, בן אחד ושלוש בנות, אשר המתינו לשובו מהתהלוכה לסעודה חגיגית לכבוד חג המולד.

זירת הרצח ביפו גבריאל קדיס. דרור עינב, דרור עינב
"לא היו לא אויבים, אולי היו כאלה שכאב להם לראות אותו מצליח". זירת הרצח ביפו/דרור עינב, דרור עינב

חברו הקרוב של קדיס, מישל חדד, סיפר לוואלה! חדשות כי "לא היו לו אויבים, למעט כאלה שנוצרו על רקע הבחירות לראשות האגודה הנוצרית האורתודכסית ביפו". חדד, ראש מחלק פשעים במרחב דן לשעבר, אמר כי "מישהו כנראה לא יכול היה לראות אותו מצליח, מדובר ברצח שהוא אפילו לא על רקע פוליטי אלא על רקע קנאה בלבד".

חדד סיפר כי "מדובר באיש טוב, חכם ומשכיל. למדנו יחד משפטים לפני שנים רבות, דיברתי איתו בפעם האחרונה לפני יומיים ושוחחנו על ההיערכות החגיגית לקראת חג המולד". בתוך כך, ציין חדד כי הוא "מתכוון לשתף פעולה עם המשטרה ולסייע לחוקרים בכל מה שרק אפשר. ניתן להם לעשות את עבודתם על הצורה הטובה ביותר".

נרצח לאחר נאום שנשא בכנסייה

חבר מועצת העיר יפו, אחמד משהראווי, סיפר לוואלה! חדשות כי בילה איתו במשך כל היום. "זהו יום קדוש לנוצרים", סיפר משהראווי, "ולפני שנדקר, קדיס נאם בכנסייה האורתודוכסית ברחוב לואי פסטר, הודה לכולם על היום הגדול והתהלוכה היפה ואז הלכנו כל אחד לעבר רכבו. שלוש דקות לאחר מכן כבר קיבלתי שיחת טלפון, בה בישרו לי שהוא נלקח לבית החולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת הרצח ביפו גבריאל קדיס. דרור עינב, דרור עינב
"כל העיר מזועזעת". זירת הרצח ביפו/דרור עינב, דרור עינב

משהראווי הוסיף כי "כל העיר יפו המומה ומזועזעת. רק לפני חודש נבחר קדיס לתפקיד, בבחירות שנעשו בצורה דמוקרטית. יש לי רק דברים טובים לומר עליו". בתוך כך, ציין כי "אין לי מושג מי יכול היה לעשות לו את זה או מה היה הרקע למקרה". "אנשים רבים, תושבי יפו, הגיעו לבית החולים וחיכו שם לבשורות טובות אך הן לא הגיעו", הוסיף בהתרגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully