וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל כ.א.ל: "ללא התערבות, פרטי מיליונים בסכנה"

ישראל דוד, העומד בראש "כ.א.ל ישראל", הגיב לפרסום פרטי כרטיסי האשראי, והתריע כי מידע של רבים בישראל עשוי לזלוג, בהיעדר התערבות הרגולציה. "רמת אבטחת האתרים לא נאכפת בישראל"

מנכ"ל כ.א.ל, ישראל דוד, התייחס אמש (חמישי) לפריצת ההאקר הסעודי לאתרים וגניבת המידע של אלפי מספרי כרטיסי אשראי. דוד אמר כי "ללא התערבות הרגולציה, שתעמיד תקנים מחמירים ותפקח על האתרים - פרטיהם של מיליוני אזרחים בסכנה". דוד ביקש להסביר כי "אין בישראל אכיפה על רמת האבטחה של האתרים, וחברות האשראי תלויות ביכולות האבטחה של כל אתר ואתר".

לאחר שפרסם השבוע כבר יותר מעשרת אלפים מספרי כרטיסי אשראי של ישראלים, העלה אתמול עומר (0xOmar), אחד ההאקרים הסעודים מקבוצת group-xp שהסעירה את הרשת הישראלית מאז ליל שני, הודעה חדשה, בה כלל קישורים לקובץ המכיל עוד 11,000 פרטי כרטיסי אשראי. בהודעה הוא טוען כי הוא מחזיק ברשימה המכילה מיליון מספרים נוספים. לדברי עומר, הוא הצליח לפרוץ ל"הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין".

"סטודנט ישראלי טיפש טוען שהדלפנו רק 14 אלף כרטיסים, וכי אחד מהקבצים לבדו כולל 27 אלף מספרים תקינים. התקשורת היהודית והציונית פרסמו את מה שהסטודנט הטיפש הזה אומר. זה הכעיס אותי, אז חשבתי להפיץ את כל מיליון מספרי הכרטיסים שברשותי. אעשה זאת בקרוב", כתב ההאקר בהודעה שפרסם באתר pastebin.com.

"פרצתי ליותר מ-80 שרתים ישראלים כדי להשיג את המידע", כתב. "כל אחד מהם גדול מאוד ומרכזי, בהם one.co.il, אתר העסקים הישראלי bizmakebiz, האתר ezpay האתר Jusaism וכו'. הלובי הישראלי הצליח למחוק את כל ההודעות שפרסמתי ב-Pastebin ודומיו, אך הפעם הם לא יוכלו לעשות זאת", הוא מבטיח.

עוד בנושא

ההאקר הסעודי: "אמשיך לפגוע בישראל אינטרנטית"

ההאקר הסעודי פרסם עוד 11,000 מספרי כרטיסי אשראי ישראלים

(עדכון אחרון: 22:56)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully