וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן נגד לדור: "מגיש אישומים ללא ראיות מספיקות"

לפי הפרסום בעיתון "הארץ", שר המשפטים מותח בשיחות סגורות ביקורת חריפה נגד פרקליט המדינה. כדוגמא ציין נאמן את כתב האישום שהסתיים בזיכוי נגד עו"ד יעקב וינרוט

השר האחראי על מערכת המשפט בישראל נגד אחד הגופים המרכזיים העוסקים באכיפת החוק והעומד בראשו: שר המשפטים פרופ' יעקב נאמן מותח בשיחות פרטיות ביקורת חריפה על פרקליטות המדינה ועל עו"ד משה לדור. כך עולה מדברים שפורסמו היום (חמישי) בעיתון "הארץ". בדיווח צוין כי בשיחות סגורות אמר נאמן כי "לדור מסמן מטרות ומגיש כתבי אישום ללא ראיות מספיקות".

כדוגמא לטענותיו נגד לדור, מציין נאמן באותן השיחות את ההחלטה של פרקליט המדינה להגיש כתב אישום נגד עו"ד יעקב וינרוט בגין מתן שוחד והלבנת הון – אישום שממנו וינרוט זוכה לחלוטין. כמו כן טוען נאמן בשיחות עם עמיתים משפטיים כי לדור תוקע במכוון הקמת גוף ביקורת על הפרקליטות.

בפרסום היום צוין עוד כי בשיחות עם עמיתיו לממשלה, מגלה נאמן יחס עוין מאוד כלפי התקשורת. כך נטען כי נאמן כינה באוזני שרים את עיתון "הארץ" – "דר שטירמר" (השבועון שהיווה חלק מהתעמולה הנאצית).

אמציה בר-משה, דוברו של השר נאמן, מסר בתגובה כי "שר המשפטים פועל כל העת לעצמאותה וחיזוקה של הפרקליטות ואף התבטא רבות בעבר על חשיבותה ומקצועיותה של הפרקליטות. השר נפגש על בסיס קבוע עם פרקליט המדינה לישיבות מקצועיות שוטפות. יחד עם זאת, ציין השר לא אחת את הצורך בגוף ביקורת ומעקב על התנהלות הפרקליטות, גוף הקיים כיום במגוון תחומים דומים. כל זאת בצורה גלויה, שקופה ובהידברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully