וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: רעיית מושל המחוז תואשם ברציחתו?

קרלוס סוריה נמצא ירוי בראשו בבוקר השנה החדשה, פחות מחודש לאחר שנבחר למושל מחוז ריו נגרו. במשטרה חוקרים את אשתו סוזאנה, היחידה שנכחה במקום. לא ברור אם מדובר ברצח או תאונה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

פרשת רצח מסעירה בימים האחרונים את ארגנטינה: פחות מחודש לאחר שנכנס לתפקידו, נמצא מושל מחוז ריו נגרו הדרומי, קרלוס סוריה, כשהוא ללא רוח חיים וירוי בראשו, בבוקר יומה הראשון של השנה החדשה. סוריה בן ה-62, שנבחר ברוב מוחץ לתפקיד המושל, נורה למוות באמצעות אקדחו שלו, וגופתו נמצאה במיטתו. רעייתו, סוזאנה פריידוס, נלקחה לחקירה מיד לאחר התקרית.

מפרטי החקירה הראשונים עולה כי האנשים היחידים ששהו בביתו של המושל בזמן האירוע היו רעייתו, אחת מבנותיהם והחבר שלה. על פי החקירה, האדם היחיד ששהה בחדר עם סוריה בזמן התקרית היה אשתו - אך עדיין לא ברור אם מותו נגרם בכוונת זדון או בשוגג.

מושל מחוז ריו נגרו בארגנטינה, קרלוס סוריה, עם אשתו סוזאנה. Diario Rio Negro, AP
הייתה היחידה בחדר. קרלוס/AP, Diario Rio Negro

"בריו נגרו, אדם נחשב נאשם מהרגע שבו הוא נחקר", הסביר חואן פבלו קירניוס, השופט בתיק. כשנשאל אם אשת המושל נחקרת, השיב: "כמובן. השופט סטדלר אמר זאת כבר אתמול אחר הצהריים. בזמן התקרית היו רק שני אנשים בחדר".

תומכיו של סוריה צעדו אתמול ברחובות חנרל רוקה, העיר הגדולה במחוז, לאות הזדהות ואבל על הפוליטיקאי האהוב, שכיהן כראש העיר במשך שתי קדנציות לפני שנבחר למושל. "יש מעט מאוד אנשים כמוהו", אמרה אחת ממשתתפי הצעדה. "הוא הותיר אותנו עם עיר שונה".

הרשויות בריו נגרו מבטיחות להשקיע כל מאמץ אפשרי בחקירת הפרשה, עד שיצליחו לפענח את התעלומה.

מושל מחוז ריו נגרו, קרלוס סוריה, עם נשיאת ארגנטינה כריסטינה פרננדז-קירשנר, ספטמבר 2011. רויטרס
סוריה בפגישה לפני כחה חודשים עם נשיאת ארגנטינה, כריסטינה פרננדז/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully