וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעשרות מכוניות ניזוקו, סונול מבטיחה: "נפצה"

3.1.2012 / 10:31

אל תחנת הדלק במתחם סינמה סיטי בגלילות באו הבוקר כמה נהגים, בניסיון לתקן את כלי הרכב שלהם שניזוקו אמש כשתידלקו במקום. בחברה מבטיחים פיצוי, ומבהירים: הדלק לא היה מהול במים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

יממה אחרי התקלה בתחנת הדלק סונול במתחם סינמה סיטי, שהסבה נזק חמור למנועיהן של עשרות מכוניות ששבקו בצאתן מהמקום, נפתחה הבוקר (שלישי) התחנה מחדש. בסונול הבהירו כי מקור התקלה הוא טעות אנוש, וכי סולר מולא בטעות במשאבות הדלק בתחנה, וכי לא מדובר בדלק שנמהל במים כדי להגדיל את רווחי המפעילים.

לורנס מועלם, מנכ"ל ספרינג מוטורס, החברה המפעילה עבור סונול את תחנות התדלוק ואת תחנות הנוחות, אמר לוואלה! חדשות כי התחנה נסגרה אתמול בשעה 21:30 אחרי שהתקבל מידע על עשרות כלי רכב תקועים בסמוך לה. "ככל הידוע לנו, 23 רכבים נתקעו בסך הכל. בחלקם טיפלנו במקום, בתחום תחנת הדלק והם נסעו לדרכם. את הרכבים האחרים שנתקעו, איתרנו בדרכים".

רכבים שבקו ונתקעו לאחר תדלוק בתחנת סונול סינמה סיטי, ינואר 2012. דרור עינב
כלי רכב שנתקעו בתחנה מועלים על גרר, אתמול/דרור עינב

לדברי מועלם, חברת סונול מתכוונת לפצות את הנהגים שרכבם נפגע. "נפיק לקחים", הוא אומר. "מדובר באירוע חריג וחמור, שלא היה צריך לקרות. יחד עם זאת מדובר בטעות אנוש. אנו קוראים למי שרכבם נפגע וטרם נוצר עמם קשר לפנות לשירות הלקוחות של חברת סונול כדי לקבל טיפול".

הנהגים רק רוצים לשוב כבר לעבודה

בינתיים, גם במשטרת מחוז תל אביב ממתינים לתוצאות הבדיקה של מינהל הדלק במשרד האנרגיה והמים, כדי לבדוק אם מדובר ברשלנות. אחד הנהגים שמכוניתו ניזוקה אתמול, גולשן ורשית, הגיע מביתו ברמת השרון במונית שירות, אחרי שנאלץ להשאיר אמש את מכוניתו בתחנה. "אני מקווה מאד שלא תהיה בעיה עם האוטו, ושאוכל להמשיך בדרכי לעבודה", אמר בנימה אופטימית.

מנועיהן של כ-40 מכוניות שתדלקו בתחנת הדלק "סונול" בסינמה סיטי בצומת גלילות שבקו חיים אמש בכביש החוף, מרחק נסיעה קצר מהתחנה. מכירת הדלק במקום הופסקה בהוראת המשטרה, ותחנת הדלק נסגרה כדי לבדוק מה התקלה שאירעה בה. לאחר התקלה עלתה הטענה כי הדלק שנמכר בתחנה נמהל במים.

בתחילה, חברת "סונול" טענה כי "ככל הנראה מדובר בחדירה של מי גשם לאחד מהמכלים בתחנה. החברה החליטה לסגור את התחנה עד להשלמת הבדיקה ואיתור התקלה". אך לאחר בדיקת התקלה מספר שעות לאחר מכן נמסר מהחברה כי "לאחר בדיקה מעמיקה התברר כי באחד המכלים בתחנה מילאו בטעות סולר במקום בנזין, וכתוצאה מכך נתקעו מספר כלי רכב. החברה סגרה את התחנה עד לתיקון התקלה".

עשרות מכוניות יצאו מהתחנה - ונתקעו באמצע הכביש

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully