וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה באשדוד: הכתובת "שדי" הופיעה על כוס קפה

רמי שני

2.1.2012 / 4:22

הכתובת, בצירוף שתי אותיות ז' התגלו לתושבת העיר, נכה בת 63, משאריות הקפה ששתתה, ובניה סבורים כי התחזקותה הביאה לה יכולות לא מוסברות. "אני לא איש דתי אבל גם לי זה נראה משונה"

מקרה יוצאת דופן באשדוד: שתי אותיות ז' והכתובת 'שדי' רשומות בשאריות קפה התגלו לתושבת העיר, נכה בת 63, בספל שלה, והדהימו את בני משפחתה, הטוענים כי התחזקותה וחזרתה בתשובה לאחר מות בעלה ואחד מבניה, הביאו לה ככל הנראה יכולות בלתי מוסברות. שמה הפרטי ושם משפחתה של האישה מתחילים שניהם באות ז'.

"אמא התקשרה אלי ביום חמישי בבוקר, שאגיע דחוף כי אני חייב לראות משהו", סיפר בנה, מאיר זהר. "אחרי שהיא שתתה את הקפה שלה, שכבה על הספה והניחה את הכוס על השולחן לידה - פתאום היא ראתה את האותיות האלה, שנוצרו על כוס הקפה שלה. אני לא איש דתי אבל גם לי זה נראה משונה".

בתוך כך, מקרה נוסף שאירע לבני המשפחה העלה שאלות נוספות. ילדתו בת השלוש של אחד משבעת בניה שנותרו בחיים של האישה, החלה להתעורר מדי לילה בבכי קורע לב. הוריה, שניסו להבין את מהות הבכי, חששו כי היא חווה סיוטים. באחד הלילות הם הצליחו לדובב אותה, ושמעו מפיה כי היא רואה גבר מבוגר המזמין אותה אליו, שמתיאורה עלה שהוא דומה מאוד לסב, שמת שנתיים קודם לכן. ההורים סברו שאולי היא מתגעגעת לסבתה ולקחו אותה לביקור אצלה.

במקביל, בני המשפחה התייעצו עם רבנים לגבי האותיות שהתגלו על הכוס של האם, ואלה הנחו אותם לבצע בדיקות של מזוזות הבתים. "דיברתי עם רב שאמר לי שאולי זהו איזשהו מסר", סיפר זהר. "הוא לא ידע בדיוק על מה להצביע, אבל הציע לבדוק את המזוזות. נזכרתי שהן נבדקו לא מזמן וסיפרתי לו את הסיפור של האח ובתו - והוא חזר על הצעתו. בדקנו את המזוזות אצל אחי ונדהמנו. למרות שהוא עבר לבית לפני שלושה חודשים והייתה שם מזוזה חדשה, מבפנים הכל היה רקוב לגמרי". הבן סיפר עוד כי כשהגיע לביתה של אמו גם בבוקר אתמול, הוא גילה שהאותיות שנוצרו משאריות הקפה שלה, עדיין חרוטות על הכוס.

לקריאה נוספת
אשה מצאה את דמותו של ישו בשקית טוגנים
כריך גבינה בן עשר שנים עם דמות הבתולה מרים נמכר תמורת 28,000 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully