וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריך גבינה בן עשר שנים תמורת 28,000 דולר

רויטרס

24.11.2004 / 15:15

הכריך נושא את דמות הבתולה מרים, כך טוענת האישה מפלורידה שהכינה אותו לפני 10 שנים. אתר ההימורים שקנה אותו כבר החל בשיווק חולצות, וההכנסות - לצדקה.

אתר קזינו באינטרנט זכה במכירה פומבית של אתר האינטרנט e-bay, בסנדוויץ' גבינה בן עשר שנים, אשר נושא על פי אנשים מסוימים דימיון לבתולה מרים, אמו של ישוע מנצרת. מיד עם זכייתו החל האתר בשיווק של חולצות "גבינה-מותכת-הבתולה-מרים".

האתר, GoldenPalace.com, הציע 28,000 דולר תמורת הכריך, ההצעה הגבוהה ביותר במכירה, שנסגרה בערב יום שני האחרון.

מוכרת הסנדוויץ', דיאנה דויסר, מפורט לודרדייל שבפלורידה, מספרת, כי הכינה את הסנדוויץ' לפני עשר שנים, ואחר שלקחה ביס, ראתה "את הבתולה מרים נועצת בי מבט". במודעה שפרסמה ב-e-bay כתבה דויסר, כי הסנדוויץ' נשמר בעטיפת פלסטיק במשך עשור, ולא גדלו עליו עובש או בקטריות. "זה כמו נס" היא אמרה. "אני רוצה שאנשים ידעו, שאני באמת מאמינה שזוהי הבתולה מרים אם האלוהים" נכתב במודעה. "זו אמונתי הכנה והאמיתית, אולם אתם רשאים להאמין כי היא מי שתרצו, אני לא מנסה לרמות אף אחד."

אנשי GoldenPalace.com טענו באתר, כי "הסנדביץ' הקדוש" זכה ל-1.7 מיליון כניסות, מאז שהמודעה שלו פורסמה ב-e-bay. מנהל בכיר באתר, ריצ'ארד רוו, ציין, כי בהכנסות מן הכריך ייעשה שימוש לגיוס כסף למטרות צדקה.

החולצות, הנושאות את תמונת הכריך, ואת הלוגו של GoldenPalace.com, נמכרות תמורת 19.90 דולר. "אנו מאמינים שכל אחד צריך להיות מסוגל ללראות את הסנדביץ', וללמוד על כוחותיו המיסטיים" אמר רוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully