וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נפצעו בהתנגשות רכבת במונית שפרצה מחסום בלוד

1.1.2012 / 23:40

צוות מגן דוד אדום פינה נהג כמונית כבן 56, שנפגע באורח בינוני עד קשה כתוצאה מפגיעת הרכבת בלוד. הנוסע שלידו, בן 35, נפגע באורח קל

נהג מונית כבן 56 נפגע הערב (ראשון) באורח בינוני עד קשה, ונוסע שישב לידו, כבן 35, נפצע באורח קל, בהתנגשות בין המונית בה נסעו לרכבת סמוך למוסך הקטרים בשכונת הרכבת בלוד. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המונית, שהתפרצה למחסום רכבת, נפגעה על ידי הרכבת, ואולם נסיבות התאונה נחקרות. צוות מגן דוד אדום במרחב איילון פינה את שני הפצועים לבית חולים.

לפני כחודשיים נהרגו שני רוכבי טרקטורון, כשרכבת פגעה בכלי עליו רכב אחד מהם והיה על הפסים באזור כפר ויתקין. לצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם. מדובר ברכבת שיצאה מבאר שבע לעכו. מחקירה ראשונית של האירוע, עלה כי שני טרקטורונים, על כל אחד מהם שני רוכבים, נסעו באזור מסיבה שאינה ברורה, ואחד הטרקטורונים, שניסה לחצות את המסילה נתקע עליה.

רוכבי הטרקטורון התקוע ירדו ממנו, ורוכב אחד מהטרקטורון התקוע ורוכב מהטרקטורון השני ניסו לחלצו מהפסים. רכבת שהגיעה במהירות גבוהה ניסתה לבלום כשהבחינה במתרחש על הפסים, אך לא הצליחה בשל המהירות הגבוהה. נוסעי הטרקטורון ככל הנראה לא הבחינו בהתקרבות הרכבת והיא פגעה בהם והם נהרגו במקום. מהמשטרה נמסר כי נבדק חשד שהטרקטורון היה גנוב.

עוד בנושא
שני הרוגים בפגיעת רכבת בטרקטורון ליד כפר ויתקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully