וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מבטיח: "חינוך חינם מגיל 3 כבר ב-2012"

טל שלו

1.1.2012 / 11:32

אחרי שנים בו מעוכב חוק חינוך חינם מגיל 3, מבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו כי השנה ייכנס החוק לתוקפו. "יש לנו תנאי פתיחה טובים מבחינה כלכלית ל-2012"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה, כי חוק חינוך חינם מגיל שלוש ייכנס לתוקף כבר בשנת 2012. בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה כי "יש לנו תנאי פתיחה טובים מבחינה כלכלית ל-2012. השבוע אביא את האיזון בין צורכי הביטחון, הכלכלה והחברה וביניהם הכללת חינוך חינם מגיל שלוש, אך עם זאת לא נפרוץ את מסגרת התקציב".

בישיבת שרינו של שרי הליכוד שהתקיימה לפני ישיבת הממשלה התייחס נתניהו גם לסוגיית חוק המאחזים שהיה אמור לעלות היום לוועדת שרים לחקיקה. נתניהו ביקש משר המשפטים יעקב נאמן להוריד את הנושא מסדר היום לשלושת החודשים הקרובים. "זה יעשה לנו בלגן ולא יפתור לנו את הבעיות. זה עלול לפגוע ביכולת שלנו לנהל מו"מ בסוגיית המאחזים", טען נתניהו.

בסוגייה המדינית אמר נתניהו כי התהליך המדיני מקרטע וכי "התנאים שלנו ידועים ואנחנו מוכנים להיכנס למשא ומתן ללא תנאים מקדימים". ראש הממשלה ציין כי עד סוף השנה בכוונתו להשלים את הגדר בגבול מצרים, ולאחר מכן לבנות גדר נוספת בגבול עם ירדן.

עוד בנושא:

זוכי נובל לנתניהו: העבר חוק חינוך חינם מגיל 3
מסמך דרישות המוחים: "חינוך חינם והפחתת מע"מ"

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully