וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נשא HIV "קיים יחסים עם מאות" כדי להרוג

נשא HIV בן 51 ממישיגן, התייצב בתחנת המשטרה וסיפר כי קיים בשלוש השנים האחרונות יחסי מין ללא הגנה עם נשים רבות. בבית החולים שטיפל בו קבעו: "הוא מגורה מגרימת כאב לנשים"

בעיר השלווה גרנד רפידס במדינת מישיגן שבארצות הברית, סוערות הרוחות לאחר שנודע דבר מעצרו של דיוויד דין סמית' שהואשם בתקיפה מינית יוצאת דופן. סמית' בן ה-51, נשא HIV, התייצב בשבוע שעבר בתחנת המשטרה בעיר וסיפר כי הוא קיים בשלוש השנים האחרונות יחסי מין במכוון וללא הגנה עם נשים רבות "ככל שיוכל", בכוונה "להרוג אותן". רשויות הבריאות במישיגן פרסמו הודעה בה התריעו על אפשרות שלפיה "אולי מאות נדבקו ב-HIV".

סמית' הואשם בתחילה בעבירה מדרגה ראשונה ולאחר מכן הוחמר סעיף האישום נגדו. פרקליטו ציין כי הוא "מודאג בנוגע למצבו הבריאותי" של מרשו והדגיש כי סמית' הואשם על בסיס "חוק חדש יחסית, שיכול להתפרש בכל מיני דרכים". לפי המסמכים שנחשפו בבית המשפט, סמית' מצדו טען כי קיים יחסי מין עם "אלפי" נשים, מתוך כוונה להרוג אותן. בגרנד רפידס אף הפצירו בקרבנות פוטנציאליים לבוא ולהיבדק בהקדם.

המשטרה המקומית כבר דיווחה על כך שהיא הצליחה לאתר אחת מתוך שתי נשים שידוע בוודאות כי הפכו לקרבנות של סמית'. אחת מהן אובחנה עם HIV כבר בשנת 2008. האישה ששמה לא זוהה אמרה לכלי התקשורת כי "ידעתי מיד שמדובר בסמית'" וציינה כי היא הם נפגשו לאחר שהכירו באתר היכרויות ברשת. האישה ציינה כי סמית' שלח לה הודעה בטלפון הנייד בה נאמר כי הוא הולך להתייצב בתחנת המשטרה.

סמית אף כתב לאישה בהודעה לטלפון הנייד: "אני מסגיר את עצמי, החיים שלי נגמרו, תשמרי על עצמך, אוהב אותך לנצח". האישה שקיימה יחסי מין עם סמית' אף הוסיפה כי "הוא היה צריך להסגיר את עצמו כבר לפני כמה שנים". מסמכי בית המשפט חשפו כי סמית' זכה לטיפול נפשי בבית חולים לאחר שניסה לשים קץ לחייו לפחות פעם אחת. בבית החולים שטיפל בו קבעו כי מדובר באדם ש"מגורה על ידי גרימת כאב לנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully