וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נפגעה מחלקי גופה - ותובעת ההרוג בתאונה

הירויוקי ג'והו נהרג מפגיעת רכבת, וחלקי גופו שעפו לכל עבר פגעו באישה שהמתינה לרכבת על הרציף, ונפצעה בשל כך. כעת היא עותרת לבית המשפט ודורשת פיצויים מג'והו ושארי בשרו

פיצויים מהקבר? בית המשפט באילינוי, ארצות הברית, עשוי לפסוק כי אדם שנהרג מפגיעת רכבת, יהיה חשוף לתביעה משום שחלקי הגופה שלו הועפו לכל עבר ופגעו באישה שהייתה במקום.

בשנת 2008, ביום סגריר, מיהר הירויוקי ג'והו לעלות על רכבת הפרברים של שיקגו, ובעודו אוחז מטריה, שהקשתה על ראייתו, הוא חצה את הפסים, מבלי שהבחין - לרוע מזלו - ברכבת אחרת שהגיעה באותם רגעים במהירות גבוהה: למעלה ממאה קילומטרים לשעה.

ג'והו נהרג במקום, וחלקי גופו עפו בחוזקה לעבר הרציף, שם נפגעה מהם גאיינה זוקרבוב, בת 58, שהמתינה לרכבת כתוצאה מכך היא השתטחה על הקרקע, שברה את הרגל ונפצעה בכתף - והחליטה לתבוע את ג'והו על כך.

בית משפט במדינת אילינוי דחה בתחילה את העתירה, אך נציגי התובעת ערערו לערכאה גבוהה יותר, בתקווה שהשופטים יסכימו להאשים את ג'והו בפציעה. "אם אתה עושה משהו טיפשי כל כך, כמו לחצות את הפסים, אתה צריך שתהיה לך האחריות לשאת בתוצאות", אמרה פרקליטתה של זוקרבוב. כעת, בית המשפט ייאלץ להכריע האם ג'והו אכן אשם בתקרית, והאם שארי בשרו ייאלצו לשלם פיצויים לתובעת.

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת
  • גופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully