וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בסניף רמי לוי בביתר עילית: תור לגברים בלבד

בסניף של רשת המרכולים בהתנחלות החרדית הוקצתה קופה אחת לגברים בלבד. ההפרדה לא נשמרת בהקפדה וגם נשים מאיישות את העמדה. רמי לוי: "זו לא קופה לגברים בלבד, אני נגד הפרדה"

מגמת ההקצנה הדתית והדרת הנשים מגיעה גם לסניפי רמי לוי? בסניף הרשת בהתנחלות החרדית ביתר עילית נפתחה קופה לגברים בלבד. יש לציין שההפרדה אינה נשמרת בקפדנות ולמרות שבדרך כלל מאייש את העמדה קופאי, כשהוא יוצא להפסקה - מאיישת אותה קופאית. לעתים גם נשים עומדות בתור לקופה זו. הקופה סומנה באמצעות שני שלטים, על האחד נכתב: "קופה 1 - גברים" ועל השלט שמתחתיו נכתב: "קופה 1 - לגברים בלבד". בהמשך הורידו עובדי הסניף את השלט המודיע על הקופה כמיועדת לגברים בלבד.

קניות לחג ברשת רמי לוי ספטמבר 2010. אורי לנץ
ההפרדה אינה מוחלטת, אך מבטאת סממן נוסף בהקצנה הדתית/אורי לנץ

מנהל הסניף, מאיר מרציאנו, תושב ירושלים, אומר כי הרשת מתאימה את עצמה למקומות בהם פועלים סניפיה, על מנת להנגיש עצמה לקהל לקוחותיה. "בדומה להבאת מגוון כשרויות, שיתאימו לצרכיהם של הלקוחות במקום, הוקצתה גם קופה אחת לגברים, על מנת לאפשר מתן שירות גם עבור אותם אנשים שמבחירה אינם רוצים לקבל מתן שירות מנשים", הסביר מרציאנו.

בתור מנהל ברשת, אמר מרציאנו כי הוא מרגיש מחויבות לגלות רגישות כלפי תושבי המקום. "היחס המבין והסבלני כלפי החברה החרדית גורר את הבנתם ואת קבלתם של הימצאות הסניף בישוב", אמר. עוד ראוי להזכיר כי במהלך הביקור בסניף ניתן היה למצוא לקוחות מכל קצוות הקשת החברתית ובעלי השקפות דתיות שונות.

רמי לוי אמר כי "בשום פנים ואופן לא מדובר בקופה לגברים בלבד. מדובר בשלט שמודיע כי בקופה זו יושב קופאי ולא קופאית. כמו כן, זו אינה הקופה היחידה בסניף וגם את השלט הזה הורדנו. אני בכלל נגד הפרדה מסוג כזה".

עוד בנושא
החרדי שקרא לחיילת "פרוצה" מואשם בהטרדה מינית
"משרד הדתות מתחמק מאחריותו בנושא הדרת נשים"
אלפים הפגינו בבית שמש: "יריקה על ילדה - כמו על כולנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully