וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בכרם התימנים: "זו היתה הגנה עצמית"

28.12.2011 / 16:29

אושרי חבה, החשוד במעשה, הודה בחקירה שרצח את חברו שלומי תורג'מן. לדבריו, הם הסתכסכו על רקע כספי, שבגינו סחט אותו תורג'מן, ובליל הרצח אף שלף עליו את אקדחו - אותו חטף חבה וירה

התפתחות בחקירת הרצח בכרם התימנים: אושרי חבה, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לרצח חברו שלומי תורג'מן, הודה במעשה במהלך חקירתו ושחזר אותו. על פי החשד הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין השניים, שמכירים מזה עשור. חבה טוען כי הרג את תורג'מן מתוך הגנה עצמית, לאחר שנסחט על ידו במשך התקופה האחרונה.

תורג'מן נמצא בשבוע שעבר ללא רוח חיים בחדר האמבטיה בדירתו ברחוב קהילת עדן בשכונת כרם התימנים בתל אביב, כשהוא ירוי בגבו. שכנתו התקשרה למשטרה ודיווחה שהיא חושדת שקרה משהו לאיש, לאחר שלא ראתה אותו כמה ימים ודלת דירתו הייתה פתוחה. כוחות משטרה הגיעו למקום, ומצאו גבר ללא רוח חיים בדירה.

גופה נמצאה בכרם התימנים, רחוב קהילות עדן תל אביב. דצמבר 2011. דרור עינב
החשוד טוען: עשה זאת מתוך הגנה עצמית. זירת האירוע/דרור עינב

חוקרים שהגיעו לזירה העריכו מיד כי תורג'מן הכיר את רוצחו, שכן לא התגלו סימני פריצה. צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב ירקון, בראשותו של סגן ניצב דודי בר, עצר את חבה יממה לאחר הרצח. ביום ראשון הוארך מעצרו בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב. תחילה הכחיש חבה כל קשר למעשה, אולם אתמול הוא הודה כי הרג את חברו. אתמול הוא נלקח לדירה בדרום העיר, שם שחזר את מעשיו.

"מקרה מובהק של הגנה עצמית"

תורג'מן וחובה הכירו לפני כעשר שנים. הם אף בילו תקופה יחדיו בארצות הברית. חובה היה חברו הטוב ביותר של תורג'מן, וסייע לו כלכלית פעמים רבות. חבה סייע לתורג'מן לממן את חתונתו - ואף את הלווייתו. על פי גרסתו, חבה נסחט בתקופה האחרונה על ידי חברו, בין היתר באיומי סכין. לדבריו, ביום הרצח הלך לביתו של תורג'מן, על מנת לבקש ממנו לחדול ממעשיו ולהניח לו.

השניים ישבו בחדרו של תורג'מן ושוחחו. בשלב מסוים, כך שחזר החשוד, הוציא תורג'מן אקדח, דרך אותו וכיוון לעברו של חבה. אז חילץ חבה את האקדח מידי חברו – וירה. לטענתו עשה זאת לצורך הגנה עצמית, ולא התכוון להרוג את תורג'מן. הדברים סותרים את ממצאי המשטרה, לפיהם תורג'מן נורה בגבו. סנגורו של חבה, עורך הדין ירום הלוי, התייחס לסתירה ומאר לוואלה! חדשות: "אנו עדיין מחכים לתוצאות הנתיחה כדי לדעת עד כמה נכונה הטענה כי המנוח נורה בגבו. הנושא הזה יידון מן הסתם במהלך המשפט".

"מדובר במקרה מובהק של הגנה עצמית, שהיוותה למרבה הצער את קצה של מסכת התעללויות וסחיטות מצד המנוח כלפי מרשנו", מסרו עורכי הדין שרון נהרי והלוי. "אושרי לא פילל בעת שהגיע אל המנוח בבקשה לרחמים, כי יישלף כלפיו אקדח מצד המנוח ולמעלה מזאת, כי ימצא את עצמו בסופו של יום הורג אדם".

עוד בנושא
חשד לרצח: גבר המוכר למשטרה נמצא ירוי בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully