וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר המוכר למשטרה נמצא ירוי בתל אביב

גלעד גרוסמן

22.12.2011 / 0:07

גבר כבן 43 נמצא הערב ללא רוח חיים בשכונת כרם התימנים בתל אביב, כשעליו סימני ירי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

יח"צ - חד פעמי

(צילום: קובי אליהו, עריכה: אמיר קוטיגרו)

חשד לרצח בתל אביב: גופת גבר כבן 43 נמצאה אמש (רביעי) ברחוב קהילת עדן בשכונת כרם התימנים בתל אביב. הגבר, שמוכר למשטרה, נמצא ללא רוח חיים במקלחת בדירתו כשעליו סימני ירי. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

שכנתו של הנרצח התקשרה למשטרה ודיווחה שהיא חושדת שקרה משהו לאיש, לאחר שלא ראתה אותו כמה ימים ודלת דירתו הייתה פתוחה. כוחות משטרה הגיעו למקום, ומצאו גבר ללא רוח חיים בדירה. עדיין לא ניתן לקבוע אם מדובר ברקע פלילי או אחר, ואם מדובר ברצח או התאבדות. מעבדת מז"פ ניידת הגיעה למקום בניסיון לסייע בבירור מהי סיבת המוות. תנ"צ יורם אוחיון, מפקד מרחב ירקון, אמר בזירה כי המשטרה בוחנת גם אפשרות להתאבדות. לקורבן הרצח היסטוריה של עבירות סמים קלות בעברו.

שלשום נורה למוות איציק גפן, תושב נתניה בן 39, על ידי אופנוע חולף בתחנת דלק הסמוכה לבית החולים וולפסון בחולון. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הינו פלילי, וכי גפן נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון בעת ששוחח עם חברו. גפן נחשב בעבר למקורב לעבריין הבכיר אסי אבוטבול. הוא אף ניצל כמה פעמים בעבר מניסיונות חיסול אחרים. ממגן דוד אדום נמסר כי "צוות טיפל בפצוע במקום, ופינה אותו לחדר הטראומה בבית החולים הסמוך תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה".

מבית החולים וולפסון נמסר תחילה כי "ככל הנראה מדובר בניסיון חיסול, הפצוע הועבר לטיפול בבית החולים וחומרת פציעתו נבדקת כעת". מהמשטרה נמסר כי "מרחב יפתח במחוז תל אביב פתח בחקירת האירוע, ואולם עד כה לא נעצרו חשודים במעשה".

(עדכון ראשון: 19:20)

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully