וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גרינשפן נגד הביטוח של הדורס: "הושפלנו"

גלעד גרוסמן

28.12.2011 / 16:30

בתביעת דיבה שהגישה משפחתה של הנערה שנדרסה על ידי נהג שיכור והפכה לצמח, נטען כי חברת "שירביט" הציגה אותה כ"חתרנים חורשי מזימות". חברת הביטוח: "הבלגנו מתוך הבנת הכאב"

בני משפחתה של הנערה שחר גרינשפן, שנפצעה לפני כשנתיים באורח קשה והפכה לצמח לאחר שנדרסה על ידי נהג שיכור, דורשים מחברת הביטוח של הנהג, להתנצל בפניהם ולשלם להם 200 אלף שקלים בגין דברים שפורסמו בתקשורת בשם החברה.

בחודש מאי האחרון הגישה משפחת גרינשפן תביעת פיצויים בגובה 36 מיליון שקלים נגד הנהג הדורס מרק פטריק ונגד חברת הביטוח שלו "שירביט". לפני כחודש, פורסם בתקשורת כי לטענת "שירביט", משפחת גרינשפן מעסיקה, לכאורה, איש מקצוע בשכר קבוע שנאמד בעשרות אלפי שקלים ואשר מבצע עבורם פעילות תוכן אינטרנטית ענפה, שמטרתה הכפשת חברת הביטוח. כמו כן פורסם בשם החברה כי השופטת במשפט הפיצויים, תקפה את עורכת הדין של גרינשפן בגין התנהגותה התקשורתית.

בעקבות הדברים, שלחה השבוע עו"ד ענת קאופמן, שמייצגת את המשפחה, מכתב לחברת הביטוח, בו היא טוענת כי הדברים שצוטטו הינם שקר מוחלט. במכתב צוין כי מדובר ב"סילוף מרושע ונטול כל הוגנות של המציאות, שמטרתו היחידה היא השפלת בני משפחת גרינשפן, הצגתם כחתרנים חורשי מזימות ועשותם מטרה לבוז ולעג בעיני הציבור". עו"ד קאופמן טוענת כי מדובר בלשון הרע, ודורשת לפצות את כל אחד מבני משפחת גרינשפן ב-50 אלף שקל, ולפרסם התנצלות בתקשורת. "מדיניות 'סתימת הפיות' וההשתקה הציבורית אותה מנסה חברת 'שירביט' לכפות על משפחת גרינשפן, אינה ראויה ואף מתאימה למדינות עולם שלישי ולמשטרים חשוכים", נאמר במכתב.

מחברת "שירביט" נמסר בתגובה כי "במשך למעלה משנה הופצו ברחבי הרשת והמדיה החברתית, כמו גם בתקשורת הכתובה והמשודרת, האשמות קשות ושקריות כנגד חברת הביטוח שמטרתן הפעלת לחץ ציבורי העלול להשפיע על בית המשפט. חברת הביטוח בחרה להבליג עליהם במשך חודשים ארוכים מתוך הבנה של כאב משפחה וכיבוד ההליך המשפטי שראוי כי יתנהל בכותלי בית המשפט ולא מעל דפי העיתונים".

עוד נמסר מ"שירביט" כי "חברת הביטוח פעלה בכל התקופה מתוך רגישות ואחריות כלפי הנערה שנפגעה ושילמה עד היום, עוד בטרם ניתנה הכרעה בתיק, כתשלום 'על חשבון', כבר מאות אלפי שקלים. בעניין זה אף זכתה למחמאות, על דרך התנהלותה, מהשופטת היושבת בדין. יחד עם זאת, לא ייתכן כי צד אחד ישמיע קולו בכלי התקשורת השונים על מנת להשיג תוצאה טובה מבחינתו וכאשר חברת הביטוח תגיב לפרסומים, הצד שבחר לנהל את ההליך מעל דפי התקשורת, יאיים לפתע בתביעת דיבה חסרת בסיס, בניסיון למנוע מחברת הביטוח זכות תגובה".

עוד בנושא:

הדיווח על התביעה שהגישה משפחת גרינשפן נגד הדורס
לדור למשפחת גרינשפן: לא נערער על עונש הדורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully