וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שחר גרינשפן תובעת מהדורס 36 מיליון שקל

8.5.2011 / 11:29

לאחר הקנס המגוחך שנגזר על הנהג שדרס את הילדה שחר גרינשפן והפך אותה לנכה, הגישו בני משפחתה תביעה אזרחית נגדו בסך של 36 מיליון שקל. "מילדה שמחה ומוכשרת, היא הפכה לנכה ב-100%"

בני משפחתה של שחר גרינשפן, שהפכה לצמח לאחר שנהג שיכור פגע בה לפני כשנה וחצי, הגישו בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה תחשיב נזק במסגרת תביעה שהגישו לפני כשנה נגד הנהג מרק פטריק. בני המשפחה תובעים כ-36 מיליון שקל בגין נזקים שנגרמו לשחר ולהם.

"שחר ילדה יפה, חכמה, אנרגטית, מלאת שמחת חיים, תלמידה מצטיינת, אהובה על חבריה ועל כל הסובבים אותה", נכתב בתביעה שהגישו הוריה ישראל ונחמה באמצעות עורכת הדין ענת קאופמן. "ביום אחד נקטע באורח אכזרי מסלול חייה הנורמטיביים, ומאותה ילדה שמחה, מוכשרת וחיננית הפכה שחר לנכה בשיעור של 100% וסובלת מפגיעת מוח קשה ביותר, נמצאת במצב של תלות מוחלטת ושל חוסר תפקוד וללא אפשרות לשיפור משמעותי במצבה".

בתביעה נטען, כי גרינשפן, כיום בת 13, תזדקק לטיפולים אינטנסיביים 24 שעות ביממה, ומעריכים שהטיפולים השונים והעזרה להם תזדקק מסתכמים במעל 25 מיליון שקל. בנוסף, בני המשפחה תובעים על אובדן הכנסה עתידית, כאב וסבל. סך התביעה ביחס לשחר עומד על כ-35 מיליון שקל. בנוסף, בני המשפחה תובעים כ-1.2 מיליון שקל על הפסדי שכר והוצאות של ההורים.

גרינשפן נפצעה כאשר פטריק סטה ופגע בה כשעמדה על אי תנועה. הסיפור התפרסם לאחר שאחותה פרסמה מכתב אודות המקרה בפייסבוק, בעקבות הסדר הטיעון שנחתם עם פטריק, במסגרתו נגזר עליו עונש של 600 שעות לתועלת הציבור, 1,000 שקלים קנס כספי, שלילת רישיון לשש שנים ומאסר על תנאי.

בחודש שעבר הודיע פרקליט המדינה, משה לדור, כי לא יערער על גזר הדין. "הגם שברור לנו כי הסדר הדין היה שגוי, נראה כי בנסיבות העניין, לא אפשרי להגיש ערעור", כתב לדור במכתב למשפחה. פרקליט המדינה הוסיף כי ידרוש חקירת המקרה ורענון הנהלים בכל הנוגע לחתימת הסדרי טיעון בתאונות דרכים ועדכון בני משפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully