וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח שהסעיר את האי האיטלקי הפסטורלי בחג המולד

שלוות ערב חג המולד באי האיטלקי הקטן ליפארי הופרה כאשר ג'יאקומו אלסי מצא את גופת בת דודתו, איופמינה ביוויאנו, מתבוססת בדמה. כעת חוששים תושבי האי כי הרוצח המסוכן שוכן ביניהם

האי הקטן ליפארי, שכיית חמדה הסמוכה לחופי סיציליה, הוא בדרך כלל מקום שלו ונקי מפשע, אתר תיירות המושך אליו סירות עמוסות בתיירים הבאים ליהנות מהרוגע המאפיין את האי ומנופיו הציוריים. אולם לאחרונה מסעירה את האי, בו מתגוררים 11,000 אלף תושבים, פרשיית הרצח הראשונה שאירעה בו מזה 56 שנים.

בערב חג המולד, שחל ביום שבת האחרון, הגיע ג'יאקומו אלסי לבית בת דודתו, איופמינה ביוויאנו בת ה-62. אלסי הגיע לביתה של ביוויאנו, עובדת ניקיון המתגוררת בגפה בבית מבודד באי, לאחר שזו לא ענתה לשיחות הטלפון שלו. לטענת אלסי, בת דודתו אמורה הייתה לבלות את החג בחיק משפחתו, אולם משלא ענתה לטלפון דאג לשלומה והחליט להגיע לביתה. כשנכנס לבית הזדעזע לגלות את גופתה של ביוויאנו מונחת בשלולית של דם בתוך מוסך ביתה כשגרונה משוסף.

באחרונה נרשמו באי מספר מקרי גניבה מה שהעלה חשד כי הקורבן תפסה גנבים בשעת מעשה, אולם חשד זה הופרך משנתגלה כי דבר לא נגנב מביתה. "ייתכן שמישהו חיכה לה ואנו בודקים את עברה של האישה", ציין קצין משטרה בפני עיתון הגארדיאן הבריטי. לטענתו, מספר התושבים המצומצם באי והאפשרות שהרוצח הוא אחד מהם, הופכים את החקירה ל"רגישה ביותר". קצין המשטרה, שביקש להישאר בעילום שם, ידע לספר גם כי "מדובר בדקירה ומשמעות הדבר היא שייתכן שהרוצח נפצע בעצמו". לטענת השוטר המשטרה מחפשת שאריות DNA בזירה בתקווה להשוות ביניהן לבין ה-DNA של חשודים אפשריים מקרב תושבי האי. עד שתיפתר התעלומה, ייאלצו תושבי האי הקטן להסתכל ימינה ושמאלה ולתהות לעצמם האם האיש לידם הוא הרוצח האכזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully