וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד שמנענעת את העריסה: השמרטף רצח את בת ה-9

בשישי האחרון הוכרזה אליאנה למון, הסובלות ממוגבלויות רבות, כנעדרת. אמש נמצאה גופתה בעזרת הכוונה שקיבלו השוטרים מהנאשם ברציחתה - חבר המשפחה שהשגיח עליה ועל שתי אחיותיה

משטרת אינדיאנה דיווחה אמש (שני) כי במחוז אלן במדינה נמצאה גופתה של הילדה שהוכרזה כנעדרת בשבוע שעבר. הרשויות במדינה מדווחות כי השכן שהיה השמרטף של אליאנה למון בת התשע, יואשם ברצח.

קרובי משפחתה של אליאנה החשיבו את החשוד, מייק פלאמדור בן ה-39, כחבר המשפחה ונתנו לו להשגיח עליה ועל שתי אחיותה בביתו. בשישי האחרון, עת נעלמה הילדה, הוא כבר היה עצור בחשד לרצח. השריף של מחוז אלן, קן פרייז, מסר כי פלאדמור אמר במהלך חקירתו היכן הילדה עשויה להימצא וקיווה שהיא בריאה ושלמה. "זה הוביל אותנו למסקנה האיומה והנוראית", אמר פרייז והתנחם בכך שהמשטרה "מחזיקה במעצר את האדם שככל הנראה עומד מאחורי המעשה". פלאדמור יובא לבית המשפט ביום שלישי הבא.

לאחר שאליאנה הוכרזה נעדרת בליל יום שישי, הצטרפו סוכני הבולשת הפדרלית לחיפושים אחריה באיזור מגוריה, בו קיים מוסד לעברייני מין מורשעים. עם זאת, הפרשה נפתרה מכיוון בלתי צפוי ומצמרר. פלאדמור אמנם הורשע בעבר בגין הסגת גבול ותקיפה במדינת פלורידה, אך לא הורשע בעבירות מין.

אליאנה למון בת ה 9 נרצחה על ידי הביביסיטר שלה באינדיאנה ארה"ב, דצמבר 2011. AP
"גרסת הנאשם הייתה חסרת כל הגיון", אמר השריף. הנרצחת אליאנה למון/AP

אמה של אליאנה, טרה, אמר בתחילת השבוע כי בתה - שסבלה מליקויי ראייה ושמיעה, הפרעה חברתית ובעיות קשב וריכוז - הושגחה על ידי פלאדמור בביתו עם שתי אחיותיה מכיוון שהאם חלתה בשפעת ואביה החורג של הילדה עבד במהלך הלילה.

פלאדמור סיפר לתקשורת ביום ראשון כי השאיר את שלוש הבנות בביתו כשיצא לקנות סיגר, אך נעל אחריו את הדלת. "כשחזרתי הביתה", אמר להגנתו, "כל הבנות עדיין היו שם". פלאדמור אמר כי אמה של אליאנה התקשרה בבוקר שלמחרת בשעה 10:00, ואז הבחין כי הדלת נותרה פתוחה במהלך הלילה והילדה נעדרת. לדבריו, אחיותיה של אליאנה אמרו לו כי היא הלכה יחד עם אמא שלהן. אלא שבאותו הערב, לקראת השעה 20:30, הילדה כבר הוכרזה נעדרת ופלאדמור נאלץ להסביר את שקרה לשוטרים שהגיעו לביתו.

לדברי השריף המקומי, הנאשם נעצר ביום שני לאחר שנחקר במשך שעות. "גרסתו של הנאשם נמצאה חסרת כל הגיון בעיני החוקרים שלנו. ידענו שהוא הבחור עליו אנו צריכים להתמקד, ושאם אנחנו רוצים למצוא את הילדה - זה הבנאדם שיוביל אותנו אליה", אמר השריף.

עדכון ראשון - 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully