וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בת"א: חברו של המנוח, שמימן את קבורתו

גלעד גרוסמן

25.12.2011 / 21:00

אושרי חבה חשוד שירה למוות בחברו הטוב ביותר, שלומי תורג'מן, והותיר אותו מתבוסס בדמו בחדר האמבטיה בדירתו בכרם התימנים בתל אביב. חבה מימן את חתונת חברו - וגם את הלווייתו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשישה ימים את מעצרו של אושרי חבה, תושב תל אביב כבן 40, החשוד ברצח שלומי תורג'מן בשבוע שעבר בשכונת כרם התימנים בדרום העיר.

תורג'מן נמצא ללא רוח חיים בחדר האמבטיה בדירתו, כשהוא ירוי בגבו. אתמול זימנה המשטרה לחקירה את חבה, חברו הטוב של תורג'מן, במהלכה נמסר כי הוא החשוד ברצח, בשל סכסוך שפרץ בין השניים.

בדיון היום בהארכת מעצרו של חבה, התברר כי היה הוא חברו הטוב ביותר של תורג'מן, וסייע לו כלכלית פעמים רבות. חבה סייע לתורג'מן לממן את חתונתו - ואף את הלווייתו, לאחר הרצח. בדיון עלה כי המשטרה מתכננת לעצור חשוד נוסף במעורבות ברצח. פרקליטו של חבה, עורך הדין שרום נהרי, אמר כי מדובר "במעצר מוקדם", וכי אין לו ספק שחבה ישוחרר בקרוב.

גופתו של תורג'מן נמצאה בשבוע שעבר ברחוב קהילת עדן בשכונת כרם התימנים בתל אביב. שכנתו של הנרצח התקשרה למשטרה, ודיווחה שהיא חושדת שקרה לו משהו, לאחר שלא ראתה אותו כמה ימים, והבחינה כי דלת דירתו פתוחה. כוחות משטרה הגיעו למקום, ומצאו את תורג'מן ללא רוח חיים.

הדיווח הראשוני על הירצחו של תורג'מן

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully