וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף כבר כאן: שלג ראשון בחרמון - מבול בדרום

הפתיתים הראשונים שנערמו על פסגת ההר הגבוה אמנם לא אפשרו את פתיחת המקום למבקרים, אך באתר מבטיחים: מחר כבר נוכל להתפלש בערימות הלבנות. גם סוף השבוע הבא צפוי להיות חורפי למדי

שי מכלוף

(צילום: יובל בן-אבו, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

החורף כבר כאן: לפנות בוקר (ראשון) כבר החל להיערם מעט שלג בפסגות העליונות של הר החרמון. בחלקו התחתון של ההר, ירדו עד כה בין שלושה לחמישה סנטימטרים של שלג רך, מעורב בגשם. גם במהלך היום ירדו פתיתים לבנים על ההר.

מנהל אתר החרמון, שאול אוחנה, אמר כי האתר צפוי להיפתח כבר מחר בבוקר, לקראת המבקרים הרבים שצפויים לפקוד אותו לרגל חופשת החנוכה. עם זאת, אמר אוחיון, הטמפרטורות עדיין אינן נמוכות במיוחד, "והשלג לא נערם כמו שצריך. אנחנו מקווים שכשזה יחלוף, נקבל שלג יותר טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרמון מתכוננים למבקרים הרבים שצפוים להגיע מחר עם פתיחת האתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בשאר רחבי הארץ הורגש החורף היטב. גשמים חזקים ירדו במרכז ובדרום, במיוחד בשעות הבוקר. מחר צפוי לרדת גשם מקומי קל בלבד, מצפון הארץ עד צפון הנגב. מיום שלישי לא צפוי גשם, אך יהיה קר מן הרגיל. עם זאת - אין מה לדאוג: הגשם עתיד לשוב לביקור, וגם סוף השבוע הקרוב צפוי להיות חורפי.

הטמפרטורות הצפויות הערב ומחר: ברמת הגולן מ-7 עד 13, בחיפה מ-10 עד 16, בבית שאן מ-11 עד 19, בתל אביב מ-12 עד 18, בירושלים מ-6 עד 10, בבאר שבע מ-9 עד 17 ובאילת מ-10 עד 20.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully