וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור יהודי: כתובות נאצה ונשק דמה בכפר פלסטיני

יהושע בריינר

24.12.2011 / 19:18

כוח של צה"ל זיהה כתובות "מוות לערבים" ו"ה' יילחם בכם" בכפר הפלסטיני ואדי דורא ליד בית אל. כמו כן אותרו בסמוך אקדח צעצוע וקליעי רובה. המשטרה פתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים

שוב טרור יהודי: כתובות נאצה בעברית רוססו בכפר הפלסטיני ואדי דורא, סמוך להתנחלות בית אל. כוח של צה"ל זיהה את הכתובות "מוות לערבים" ו"ה' יילחם בכם" היום (שבת) אחר הצהריים על עמדות בטון וצינור להובלת מים בכפר. בנוסף איתר כוח צה"ל בסמוך אקדח צעצוע ומספר קליעים של רובה. לא ברור מתי רוססו הכתובות והאם קיים קשר בין אמצעי הלחימה לבין הכתובות. האירוע הועבר לחקירת המשטרה ולבדיקת צוות המחלקה לזיהוי פלילי, אך טרם נעצרו חשודים במעורבות במקרה.

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול בחמישה ימים את מעצרם של שלושה מהמורחקים המנהליים החשודים במעורבות בפעולות הטרור היהודי שאירעו בשבועות האחרונים בשומרון. בין הפעולות הן חשודים העצורים גם הפריצה לבסיס חטיבת אפרים שליד קדומים לפני כעשרה ימים. לדברי מקורבי החשודים, עד עתה, למעלה משבוע מאז מעצרם, לא הציגו בפניהם החוקרים ראיות או חשדות בנוגע לביצוע עבירה ספציפית. עורך הדין נפתלי ורצברגר, המייצג את החשודים מטעם ארגון "חננו" אמר בתגובה כי "מתנהל מסע ציד בחסות בית המשפט כנגד העצורים".

לצד זאת, המשטרה שחררה שלשום שני קטינים בני 16 מההתנחלות בת עין, שנעצרו ביצהר בתחילת השבוע, לאחר שנחשדו כי השחיתו רכב פלסטיני לפני כחודשיים באזור גוש עציון. השניים שוחררו על ידי המשטרה לאחר שלא הצליחה לקשור בין האירוע לבין השניים שהכחישו כל קשר אליו. מעמותת "חננו" שסייעה בייצוגם המשפטי של השניים אמרו בתגובה כי "עוד סיפור מנופח של המשטרה התגלה כעורבא פרח. לקחו שני ילדים בני 16 והפכו אותם לפושעים, כשלמעשה כלל לא היו ראיות נגדם".

גינוי מדינות אירופה לטרור היהודי

לאור הימשכותן של פעולות הטרור היהודי בשבועות האחרונים, פרסמו השבוע החברות האירופיות במועצת הביטחון של האו"ם הודעת גינוי חריפה לאירועים. ארבע המדינות החברות – בריטניה, צרפת, גרמניה ופורטוגל, ציינו בהודעתן כי הן דורשות "פעולה תקיפה מצד ממשלת ישראל כדי להפסיק את ההתקפות שמבצעים מתנחלים נגד פלסטינים".

ישראל לא נשארה חייבת ובתגובת משרד החוץ לגינוי האירופי נכתב יום למחרת כי חברות האיחוד האירופי במועצת הביטחון "מאבדות את אמינותן והופכות עצמן ללא רלוונטיות" בשל העדפתן לעסוק "בהתנצחות לא ראויה" עם המדינה שבה מערכת החוק והמשפט העצמאית יודעת להתמודד עם מפרי חוק. עוד נכתב כי ארבע המדינות עוסקות בכך "במקום להתמקד בהשכנת שלום במוקדי שפיכות דמים כמו סוריה, בסיוע להשרשת דמוקרטיה ומתינות במדינות הערביות השואפות לחירות, ובבלימת הסכנה העולמית הגלומה במרוץ האירני".

טרור יהודי - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
מדינות אירופה נגד הטרור היהודי בגדה: "פרובוקציה"
ישראל נגד אירופה: "מאבדת אמינות ורלוונטיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully