וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושהתה שביתת הסגל הזוטר באוניברסיטאות

במשא ומתן בין נציגי הסגל הזוטר וועד ראשי האוניברסיטאות הושגו הסכמות תקציביות בגובה 40 מיליון שקלים. בתמורה, תושעה השביתה למשך 21 ימים, בהם ידונו הצדדים בסוגיות נוספות

הפורום המתאם של ארגוני הסגל האקדמי הזוטר הודיע אמש (חמישי) על הפסקת שביתתו באוניברסיטאות. לאחר משא ומתן אינטנסיבי בשעות הערב, הושגו הסכמות תקציביות בין נציגי הסגל הזוטר ונציגי ועד ראש האוניברסיטאות (ור"ה), בגובה של 40 מיליון שקלים. על פי ההסכם בין הצדדים, תושעה השביתה למשך 21 יום, בהם יימשך המשא ומתן על יתר דרישות הסגל הזוטר, במיוחד אלו הנוגעות לביטחון התעסוקתי.

המתווה בין הצדדים כולל תוספת של 23 אחוזים לשכר המאסטרנטים, תוספת שכר רוחבית של 12 אחוזים (שלושה אחוזים לשנה למשך ארבע שנים), תוספת שנות וותק לעמיתי הוראה ב', החלת הסכם עמיתי הוראה על תכניות חוץ תקציביות, שיפור בתקציב קשרי מדע ותוספת לפנסיה של אחוז אחד. בשלושת השבועות הקרובים ידונו סוגיות נוספות, במטרה להגיע לנוסח סופי.

השביתה, אשר החלה ביום ראשון, כללה את כל חברי הסגל הזוטר- מתרגלים, עוזרי הוראה, עמיתי הוראה ומורים מן החוץ באוניברסיטאות - מלבד באוניברסיטת בר אילן ובטכניון, אשר החליטו לא להצטרף לשביתה. מאז החלה, גרמה השביתה לשיבושים קשים בלימודים באוניברסיטאות, מאחר וחברי הסגל הזוטר אחראים על למעלה מ-50 אחוזים משעות הלימוד באוניברסיטאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully