וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים לעגו לפצוע קשה בתאונה: "חתיכת טיפש"

אחרי שטים נלסון נפצע קשה מפגיעת משאית בתאונת דרכים בסיאטל, וביקש את קלטת התאונה מהמשטרה, נדהם לגלות בה את השוטרים לועגים: "הוא עף לשמיים ונחת על הראש. זו לא הבעיה שלי"

יח"צ - חד פעמי

(קריינות: אביב אברמוביץ; צילום: מצלמות אבטחה; עריכה: טל רזניק)

שוטרים מסיאטל הגיבו לתאונה קשה באופן לא צפוי ואפילו אכזרי: הם פרצו בצחוק. התאונה המדוברת התרחשה בחודש אוקטובר כשטים נלסון, תושב סיאטל שבמדינת וושינגטון, יצא לריצת הבוקר הרגילה שלו כשלפתע פגעה בו משאית בעוצמה רבה. נלסון נפצע קשה בתאונה, וכתוצאה ממנה סבל משש צלעות מרוסקות ושברים בגולגולת ובגב.

נלסון הצליח להתאושש מפציעתו, וכמה שבועות לאחר התאונה ביקש את צילומי המשטרה, בניסיון להבין מי האשם באירוע. כשצפה בקלטת לבסוף, מה רבה הייתה תדהמתו כשגילה כי לאחר התאונה התלוצצו על חשבונו השוטרים בניידת שהגיעה למקום, בזמן שעוד נאבק על חייו באמבולנס. "אל תנסה לרוץ לעבודה, חתיכת טיפש", צחקו השוטרים אחרי התאונה. "הוא עף לשמיים ונחת על הראש. זו לא הבעיה שלי", לגלגו. השוטרים לעגו גם לנהג המשאית הפוגעת וחיקו את המבטא שלו.

בראיון לרשת הטלוויזיה המקומית בסיאטל, KOMO NEWS, סיפר נלסון כי כשצפה בקלטת בפעם הראשונה הוא פשוט רתח מזעם. לדבריו, הוא לא מצפה לפיצוי כספי - אלא רק להתנצלות מצד השוטרים על הדברים הפוגעניים. במשטרת סיאטל, אגב, טוענים שהאירוע נמצא עדיין בחקירה.

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully