וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד במעורבות בטרור יהודי: אחיין השרה לבנת

יהושע בריינר

22.12.2011 / 11:01

חצי שנה לאחר שאחיו נהרג מירי שוטרים פלסטינים בקבר יוסף, נעצר יהודה אריאל לבנת בחשד שהיה מעורב באירועי טרור יהודי. לבנת נעצר יחד עם שישה חשודים נוספים ושוחרר למעצר בית

אחיינה של השרה לימור לבנת מוחזק במעצר בית בחשד שהיה מעורב בפעולות טרור יהודי. הצעיר, יהודה אריאל לבנת, נעצר לפני כשבוע בפשיטה של המשטרה על דירה בירושלים בה שוהים מספר צעירים שקיבלו צווי הרחקה מההתנחלות יצהר. מאוחר יותר הוא שוחרר למעצר בית בו הוא שוהה מאז.

השרה לבנת התייחסה הבוקר (חמישי) למעצר אחיינה החשוד במעורבות במעשי טרור יהודי, ואמרה כי "מעורבותו נבדקה והוחלט לשחררו למעצר בית. אני מאמינה שאין לו שום קשר למקרה". לבנת הוסיפה כי היא "מגנה בכל תוקף אלימות מכל סוג, ובכלל זה פעולות 'תג מחיר' נגד קציני וחיילי צה"ל, אוכלוסיה אזרחית, רכוש וסמלי דת". בתוך כך, קראה לבנת "לפעול נגד הגורמים האלימים והמסוכנים האחראים לפעולות 'תג מחיר', ולמצות עימם את הדין במלוא חומרתו. קבוצה מסוכנת זו גורמת לנזק בל ישוער למדינת ישראל ולמפעל ההתיישבות הציוני ביהודה ושומרון".

לבנת הוא אחיו של בן יוסף לבנת שנהרג לפני כחצי שנה מירי של שוטרים פלסטינים בקבר יוסף שבשכם, ובנו של נעם לבנת, פעיל ימין מוכר. הוא עצמו אף היה עם אחיו באותו לילה בו חדרו האחים ביחד עם חסידי ברסלב נוספים אל מתחם קבר יוסף שבשכם על מנת להתפללל במקום. לאחר שזוהו על ידי שוטרים פלסטינים פתחו האחרונים באש לכיוונם והרגו את בן יוסף לבנת.

יחד עם לבנת נעצרו שישה חשודים נוספים שהמשטרה מייחסת להם מעורבות עמוקה באירועי טרור יהודי שאירעו בשבועות האחרונים. עם זאת, חוקרי המשטרה טרם יודעים לקשר בינם לבין אירוע מסוים.

עוד באותו נושא
משפחת בן יוסף לבנת התייחדה עם זכרו בקבר יוסף
ההרוג בתקרית הירי בשומרון: אחיינה של השרה לבנת

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully