וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים היפות ביותר בניו יורק חוגגות את חג החנוכה

טל שלו

22.12.2011 / 0:13

לא ממש יהודיות, אבל מציינות את החג היהודי: 20 המועמדות בתחרות מלכת היופי של ניו יורק הצטרפו למבצע התרומה לקהילה מטעם הקונסוליה הישראלית בעיר וחילקו סופגניות בבתי חולים

מי צריך לדבר על פוליטיקה, שלום והתנחלויות כשיש מלכות יופי בשירות החוץ הישראלי? במקום להצהיר על רצון בשלום עולמי, בקונסוליה הישראלית בניו יורק הצליחו לאחד בין דוגמניות לסופגניות: מלכת היופי של ניו יורק, אמבר קולינס, ו-20 המועמדות המתחרות על מקומה בעתיד, הצטרפו השנה למבצע השנתי של תרומה לקהילה של הנציגות הישראלית בעיר. במהלך המבצע, מבקרים השליחים הישראליים – יחד עם מלוותיהן החינניות - בבתי חולים ומוסדות שיקום ברחבי ניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט, ומחלקים סופגניות ומתנות לילדים ובני נוער.

אתמול היו אלה ילדי בית השיקום לילדים חולים "רונלד מקדונלד" במנהטן שזכו ליהנות מהכתר של מיס ניו יורק, שרו שירי חנוכה ואכלו סופגניות עם השליחים הישראלים. אחת המשפחות השוהות במוסד, היא דווקא משפחה ישראלית משדרות, שנמצאת בעיר לצורך טיפולים רפואיים. "עשיתם לנו הפתעה גדולה", אמרה תמר גבאי, אמו של שניר גבאי, תושב שדרות שעבר טיפולים רפואיים להסרת גידול סרטני בניו יורק. "זה כיף גדול, אחרי כל מה שעברנו, לחגוג עם עוד ישראלים את חנוכה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד לא נמשך לחדשות רעות" מלכות היופי בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיתוג מחודש

מבצע התרומה לקהילה, שיימשך שלושה ימים בהשתתפות הקונסול הישראלי בניו יורק, עידו אהרוני ונציגים נוספים, נערך זו השנה השלישית. "אנחנו מרגישים שניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט כל כך חמות ותומכות בישראל ובעבודת הקונסוליה לאורך השנה, ומבחינתנו זה חשוב לתת להם בחזרה פעם בשנה", אמר קונסול קשרי הציבור, גיל ליינר. הקונסול אהרוני עצמו, שהיה אחראי על פרויקט "מיתוג ישראל במשרד החוץ", מנסה לקדם בניו יורק מדיניות הסברה המדגישה פנים נוספים בישראל, מלבד הסכסוך הישראלי פלסטיני. "יש לנו מוצר נהדר", אמר בעבר, "אבל אנחנו עסוקים יותר מ-60 שנה בניהול משבר", הוסיף. "אם נמשיך רק לנהל משבר, נאבד את היכולת שלנו להתחרות". בנובמבר האחרון אף מתח ביקורת על מדיניות ההסברה הישראלית, המתמקדת בסכסוך הישראלי-ערבי. "הגדרנו את עצמנו לעולם במונחים של הצרות שלנו ואז נגרם לנו נזק תדמיתי וכלכלי אדיר - כי אף אחד לא נמשך לחדשות רעות ולצרות".

עוד בנושא

צפו במלכת היופי הראשונה של פייסבוק
אללה יוסטור: חמאס עצבני על תחרות היופי
הסברה אחרת: צעירים ישראלים סיפרו על הארץ בניו יורק


לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

(עדכון ראשון: 22:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully