וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן כוח: צפו במטוסי הקרב הסורים בפעולה

על רקע החשש הגובר של דמשק מפני התערבות בינלאומית במלחמת האזרחים במדינה, תירגל הצבא שעדיין נאמן לנשיא אסד את מטוסי ומסוקי הקרב באש חיה. סוריה: "התרגיל תוכנן מראש"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא סוריה בשאר אסד "עושה שרירים": בעוד שחלקים מהצבא הסורי עסוקים עד מעל לראש בדיכוי המרד האזרחי שמשתולל מזה מספר חודשים במדינה, חלק אחר של אותו הצבא ביצע אתמול (שלישי) סדרה של תרגילים באש חיה במטרה להגביר את ההרתעה מפני תקיפה אפשרית במדינה, בים או ביבשה - כך דיווחה רשת הטלוויזיה ממלכתית הסורית.

בצילומי הווידיאו ששודרו אמש, הוצגו תמרונים של חיל האוויר ושל הצי הימי הסורי, שנועדו - על פי הדיווח - "לבחון את מוכנות כוחות הצבא למלחמה". בדיווח צוין כי התרגילים תוכננו מראש, כחלק מהתוכנית המבצעית של צבא סוריה לשנת 2011, וכי השתתפו בהם גם כוחות ההגנה האווירית של סוריה, מטוסי תקיפה ומסוקים.

סוכנות הידיעות של המשטר הסורי, SANA, דיווחה כי כל הכוחות הפגינו רמה גבוהה של תיאום ושיתוף פעולה. התמרונים נערכים כשברקע נמשכת ההתקוממות האלימה במדינה נגד הנשיא אסד. 82 בני אדם נהרגו אתמול ברחבי המדינה, מהם 56 שנהרגו בעימות צבאי במחוז אידליב הצפוני הסמוך למחוז טורקיה. פעיל זכויות אדם מקומי דיווח כי לבתי החולים הגיע מספר גבוה בהרבה של גופות - 121.

מלחמת האזרחים בסוריה - כותרות אחרונות:
שגרה בסוריה: עוד 82 הרוגים בהפגנות וקרבות
סוריה: "כ-70 חיילים שביקשו לערוק נורו למוות"
קץ למעשי הרצח? סוריה הסכימה להכניס פקחים לשטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully