וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מבין שהשבחים לא במקום - אף שהם נכונים"

טל שלו

21.12.2011 / 0:10

לטענת גורם בסביבתו של ראש הממשלה, הוא לא היה מודע לשינויים שהכניסה לשכתו בדברים שנשא מנחה הטקס לציון שנה לאסון הכרמל. "הוא סבור שהדברים לא היו צריכים להאמר אף שהם נכונים"

בעקבות הסערה שחוללו דברי השבח שחלק מנחה טקס הזיכרון לנספי אסון הכרמל, אמר אמש (שלישי) גורם בסביבת ראש הממשלה כי ראש הממשלה לא היה מודע לכך שהדברים ייאמרו במהלך הטקס. לטענת אותו גורם "נתניהו סבור שהדברים לא היו צריכים להיאמר במעמד הזה, על אף שהם נכונים".

במהלך הטקס אמר המנחה, דן כנר, כי נתניהו "יזם, רתם, עודד, הקים וסייע" בהתמודדות עם האסון וציין עוד כי ראש הממשלה "היה הראשון להגיב ולרתום את כל המאמצים" כדי להתמודד עם האסון. אתמול תקפו גורמים בתוך הליכוד את ראש הממשלה ואמרו כי הוא "לא צריך לדאוג לנאום שלו. ביום כזה, צריך לבוא ולהיות עם המשפחות השכלות".

לטענת הח"כים "זה שהוא הכתיב מה לומר מראה על חוסר ביטחון עצמי וחוסר מנהיגות". בערוץ 2 דווח כי טרם הטקס, כשנתניהו החליט כי בכוונתו להשתתף, ביקשה לשכתו את דברי הקישור מלשכת השר לביטחון פנים, ולאחר שערכה אותם ועשתה בהם שינויים, הוחזרו ללשכת השר לביטחון פנים ומשם למנחה האירוע.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה, כי "אכן ראש הממשלה היה הראשון שזיהה את גודל האסון, הביא מטוסי כיבוי מ-18 מדינות זרות, ויזם הקמת טייסת כחול-לבן שכיבתה בשנה האחרונה 150 שריפות".

עוד בנושא
אחרי דברי החנופ?ה: האם יועציו של נתניהו כשלו?
טקס אסון הכרמל: ישראל היום הצניע את הסערה סביב השבחים לנתניהו
גורמים בליכוד על דברי השבח לנתניהו: "מבזה"

(עדכון ראשון: 22:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully