וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחלים נגד הליכוד: "חברים בצבא של שלום עכשיו"

כרזה חדשה שפורסמה במטרה ללחוץ על שרי הליכוד שיתמכו בחוק להכשרת מאחזים בלתי חוקיים מציגה את משה כחלון ודן מרידור כחיילים בצבא "שלום עכשיו". יוזמי הקמפיין: "זוהי שעה גורלית"

"מי שלא מצביע בעד חוק ההסדרה - חבר בצבא הפינוי של שלום עכשיו", כך כתוב בכרזה חדשה שהפיץ היום (שלישי) "המטה המשותף" של מתנחלי הגדה המערבית כחלק מהלחץ שאלו מבקשים להטיל על שרי הליכוד בנושא הכשרת המאחזים הבלתי חוקיים. בכרזה נראים השר לענייני מודיעין דן מרידור ושר התקשורת והרווחה משה כחלון כשעל צווארם דסקית בה נכתב "לא תמך בחוק ההסדרה" וכן תג של "שלום עכשיו" על חזם.

מטרת "חוק ההסדרה", עליו חתמו מעל 20 חברי כנסת, היא להשאיר את תושבי המאחז מגרון שצפוי להתפנות עד חודש מרץ בשנה הקרובה במקומם, ולהציע לבעלי הקרקע פיצוי כספי עבור הקרקע עליה נבנו מאחזים. "זוהי יריית הפתיחה למאבק עיקש ולחץ ציבורי עד לקראת העברתו בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת של החוק", הסבירו במטה המשותף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הכרזה המדוברת/מערכת וואלה, צילום מסך

איציק שדמי, יו"ר ועד מתיישבי בנימין מסר כי "הגיע הזמן להוציא את קבלת ההחלטות במדינת ישראל מידי 'שלום עכשיו', שגם אחרי שהתאמצו לא הצליחו למצוא בעלים לקרקע ממנה הם מבקשים לגרש את המתיישבים. אנחנו יודעים שהממשלה לא מעוניינת להרוס עשרות בתים ועל משפחותיהם והצעת "חוק ההסדרה" תהיה הפתרון ההגיוני, השפוי והצודק".

"זוהי שעה גורלית", אמר בני קצובר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון, "לא ניתן להרוס יישוב שלם על מאות תושביו. אנחנו מצפים מהשרים וחברי הכנסת להבין את גודל השעה ולפתור את המצב. חברי הכנסת צריכים להבין שברגעים האלה אי אפשר לשבת על הגדר, או שאתה בעד החוק ובעד ההתיישבות ביהודה ושומרון או שאתה משרת את מזימות הפינוי של 'שלום עכשיו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully