וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הרכבת מאחורי התקלה שגורמת לשיבושים הקשים

עבודות תשתית של הרכבת גרמו ככל הנראה לקרע כבל התקשורת ולשיבושים הקשים בתנועתה. ברכבת טוענים: "חקירה ראשונית מעלה כי מדובר בעבודות קבלן שבוצעו עבורנו, או שריפה שפרצה באזור"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם בן-דוד)

פגיעה בכבל תקשורת גרמה בצהריים (שני) לשיבושים קשים בתנועת הרכבות בכל רחבי הארץ. כפי המסתמן, ככל הנראה הכבל נקרע בעקבות עבודות תשתית שביצעו במקום עובדי קבלן המועסקים על ידי הרכבת, ואולם ייתכן כי הדבר נגרם בשל שריפה מקומית. מהרכבת נמסר כי במידה והכבל נקרע בעקבות עבודות במקום, חברת הקבלן תתבע ותיאלץ לשלם פיצויים.

מדוברות רכבת ישראל נמסר כי "התקלה תוקנה וכרגע הרכבת פועלת כסדרה במרבית התחנות. בשעה הקרובה צפויה הרכבת לחזור בהדרגה לעבודה במתכונת מלאה בכל הארץ".

מוקדם יותר נמסר מהרכבת כי "כבל התקשורת שנקרע באזור כפר חב"ד גרם לבעיית איתות ושליטה של המהרכבת סילה. אנחנו פועלים להשיג אוטובוסים על מנת להקל על הנוסעים בתחנות, אך יחד עם זאת מומלץ למי שיכול לנסוע באוטובוסים ולוותר על שירותי הרכבת".

בשל התקלה יופעלו רק הקווים הבאים: מנהריה לנתניה ומחיפה לנתניה; מנהריה לבאר שבע ללא עצירה בתחנות תל אביב; הרכבות בקו לוד – אשקלון יופעלו כרגיל וכך גם בין חוף הכרמל לקריית מוצקין. רכבת ישראל תפעיל שירות אוטובוסים עבור הנוסעים מתחנת נתניה לתחנות תל אביב ומתחנות תל אביב ללוד, על מנת להקל על הנוסעים.

(עדכון ראשון: 13:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully