וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי מחוז קאולי תהו: מי גרר חללית ענק בכביש?

שוו בנפשכם חללית דמוית צלחת מעופפת, הנגררת על ידי משאית באמצע כביש ראשי. "הייתי משוכנעת שמדובר בעב"מ", סיפרה אחת מתושבות המחוז בקנזס. במה מדובר? אבטיפוס של מזל"ט, כנראה

זה מטוס? זו ציפור? זו חללית של חייזרים? תושבי מחוז קאולי שבקנזס לא מפסיקים לדבר בימים האחרונים על כלי התחבורה התמוה, שנראה ביום שני האחרון נגרר בכביש 77 העובר בו. קאמי רוט, ישבה בחנות מקומית בזמן שצפתה במחזה המוזר. היא, מצדה, רגילה לראות כלי רכב כבדים – אך לא כזה. "פתאום עבר מין כלי רכב עגלגל וגדול ברחוב. המחשבה הראשונה שלי הייתה שמדובר בעב"מ", סיפרה לשותפה מקומית של רשת הטלוויזיה ABC.

קאמי לא הייתה היחידה מתושבי המחוז שנבהלו מהעצם הגדול, שאורכו כעשרה מטרים, ושעבר כשהוא נגרר על ידי משאית מקומית. אחד מהם היה לא אחר מאשר השריף המקומי, דון ריד, שקיבל שיחת טלפון תמוהה מחברת תחבורה מקומית, שביקשה את עזרתו. "הם סיפרו שמדובר בכלי טיס, וכי הם חיפשו דרכים אחרות להעביר אותו, אך לא מצאו פתרון אחר", אמר ריד, שהעמיד לרשות החברה את אנשיו. גם מערכות העיתונים המקומיות שמעו על הסיפור מאזרחים מבולבלים, שאמרו כי ראו "צלחת מעופפת".

אז במה לעזאזל מדובר? סגנו של ריד, ביל מיולר, טוען כי מדובר באבטיפוס של ענקית התעופה "נורת'ורפ גרומן" – וייתכן אף בכלי טיס בלתי מאויש. "עוד דרך ארוכה לפניו", הוסיף מיולר, שציין כי יעדו הסופי הוא מרילנד – מרחק של כמעט 2,000 קילומטרים מקנזס.

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully