וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה מהחיים: הכירו את האישה הנמוכה בעולם

את יום הולדתה ה-18 חגגה ג'יוטי אמגה ממרכז הודו לצד חגיגות שבירת שיא גינס כאישה הנמוכה בעולם. היא אמנם סובלת ממחלה תורשתית, אך זה לא מונע ממנה לחלום לכבוש את בוליווד

ג'יוטי אמגה מהודו שברה שיא גינס עם חגיגות יום הולדתה ה-18 בסוף השבוע האחרון והיא כעת מחזיקה בתואר האישה הנמוכה ביותר בעולם. הצעירה, שגובהה 62 סנטימטרים בלבד כבר מזמן מהווה מוקד התעניינות בעיר מגוריה, נאגפור, שבמרכז המדינה. כעת, הפכה הפיצפונת למוקד התעניינות עולמית, והיא אף משיקה קריירה בתעשיית הסרטים הגדולה במדינה – בוליווד.

יום הולדת 18 של הנערה ההודית הכי נמוכה בעולם. רויטרס
המחלה שהפכה לקריירה. ג'יוטי בטקס הענקת התואר/רויטרס

לרגל המאורע לבשה ג'יוטי את הסארי הכי יפה שלה, וכינתה את הענקת התואר כ"מתנת יומולדת נוספת". הנערה הוסיפה כי היא אסירת תודה על היותה קטנה מכיוון שהנתונים הפיזיים הללו זיכו אותה בהכרה שכזאת. לצד הטקס הרשמי, ג'יוטי גם כיבתה את הנרות על עוגת היומולדת שלה, עוגה שהייתה יותר גדולה ממנה. אפילו ספר השיאים של גינס והתעודה שהעניקו לה בטקס היו יותר גדולים ממנה.

משקלה של הנערה הוא חמישה קילוגרמים וחצי, ארבעה קילוגרם בלבד יותר מאשר המשקל בו היא נולדה, והיא סובלת ממחלה תורשתית הגורמת לקטנות קומה. יש לה עצמות רגישות ושבריריות, וכפי הנראה, למרות השמחה שהביעה בחגיגות, היא תהיה זקוקה לטיפול צמוד לכל אורך חייה. למרות זאת, שמחת החיים של הנערה המיניאטורית והיותה בעלת מידות כל כך לא קונבנציונאליות לא פגעה בשאיפותיה להיות כוכבת ולכבוש את תעשיית הסרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully