וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הילדה שהותקפה אמש: "להרחיק הילדים מכלבים"

קובי דוד

18.12.2011 / 13:00

אביה של הילדה שהותקפה אתמול באכזריות על ידי כלב מזהיר הורים שלא להקל ראש בהימצאותם של כלבים וילדים יחד. מצבה של בתו, המאושפזת בבית החולים רמב"ם עם 20 תפרים בפניה, השתפר

לאחר שאמש (שבת) הותקפה בתו על ידי כלב השייך לשכניו, קורא אביה להורים אחרים לגלות אחריות "ולהרחיק את הילדים שלהם מכלבים". הילדה, שהובהלה אתמול לבית החולים רמב"ם שבחיפה, מאושפזת כעת במחלקה הכירורגית לאחר שבפניה נתפרו 20 תפרים. מצבה מוגדר קל והיא לא תזדקק לניתוחים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הטיפול הראשני נועד להרגעת הכאבים ובהמשך היא הורדמה לצורך תפירה של הפנים בשלושה אזורים שונים". הילדה לאחר התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקרה אירע בחצור הגלילית, כאשר האב וילדיו חזרו מבית הכנסת והיו בדרכם לאחל שבת שלום לשכנים. כשנכנסו לחצר, הבחינה הילדה בת השמונה בכלב מסוג רועה גרמני ורכנה ללטפו. הכלב התנפל עליה באכזריות והשחית את פניה עד שהאב נאלץ לנתקה משיניו המדממות.

למרות השיפור במצבה של הילדה, היא הגיעה לבית החולים "כשסבלה מכאבים איומים, עקב הקרעים שנגרמו לה בעור", סיפר ד"ר גל נוימן, רופא ילדים מבית החולים רמב"ם.
"הכלב תקף אותה בקרקפת, במצח ובשפתיים. הטיפול הראשוני נועד להרגעת הכאבים ובהמשך היא הורדמה לצורך תפירה של הפנים בשלושה אזורים שונים".

ד"ר נוימן ציין כי הרופאים נאלצו להשתמש בלא פחות מ-20 תפרים בפניה וכי הילדה הייתה בחרדה גם כשהתעוררה. "מדובר בחוויה קשה עבור כל אדם". לדבריו, מדובר במקרה שכיח שחוזר על עצמו לעיתים קרובות. "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים באירועים כאלה בהם מעורבים בעלי חיים עם דגש על כלבים".

הרופא הוסיף כי מלבד הצלקות הפיזיות עלולות להישאר גם צלקות נפשיות. "באירועים האחרונים שטופלו אצלנו, ילד הותקף עלי די כלב והוא נזקק לטיפול של חשש לתלישה מלאה של האוזן. באירוע נוסף ילד הותקף על ידי סוס ואחר הותקף על ידי קוף. חשוב לומר שכל הורה וילד צריכים לנהוג במשנה זהירות, אך יחד עם זאת בעלי חיים הם אינם אויבים וישנם לא מעט חיות שעוזרות לילדים להשתקם ולחזור לחיים נורמליים".

זה לא המקרה הראשון בו כלב תוקף באכזריות ילדים חסרי ישע. בתחילת החודש שעבר תקף כלב פיטבול משוטט ילד בן 12, סמוך לביתו שבכפר בענה שבגליל. נער בן 18 שניסה לחלצו ממלתעותיו של הכלב ננשך בעצמו. כתוצאה מהתקיפה ידו של הנער נפגעה באופן אנוש.

עוד בנושא:
כלב תקף בת 8 בחצור הגלילית, "פניה הושחתו"
כלב פיטבול תקף שני נערים מהצפון ופצע אותם קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully