וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאמנים לקראת חג המולד - מירוץ האיילים בלונדון

לפי המסורת אמור סנטה להגיע על מזחלת רתומה ל-8 איילים, לכן החליטו במסלול מרוצים בלונדון לארח לקראת החג חבורת אצנים בעלי קרניים. האתגר: לגרום לכולם לרוץ לאותו הכיוון

ההכנות לחג המולד בעיצומן: ברחבי העולם הנוצרי מתכוננים בימים אלה לחגיגות הקרובות. יש מי שעסוק בבישולים, יש הקונים מתנות, ויש המחפשים את עץ האשוח המושלם, אך עבור האיילים של סנטה יש רק דרך אחת להתכונן: לרוץ. מרוץ יוצא דופן נערך בקמפטון פארק שבלונדון, אתר שבימים כתיקונם מקיים מרוצי סוסים. הפעם, החליטו לקיים באתר מרוץ בו יתחרו קבוצת איילים, שמצאה זמן בתוך לוח הזמנים העמוס לפני החג כדי להשתתף.

על פי המסורת הנוצרית, בחג המולד יוצא סנטה קלאוס מלפלנד הקפואה כשהוא רכוב על מזחלת הרתומה באיילים מעופפים כדי להסתובב ברחבי העולם ולחלק מתנות לילדים. שמונה האיילים שהשתתפו במרוץ נקראים, ולא במקרה, על שם שמונה האיילים של סנטה קלאוס. השמונה הצליחו להתגבר על הקור העז ששרר במסלול המרוצים, אך מה שהיה מעט קשה יותר הוא לגרום לכל לכולם לפנות לכיוון הנכון כדי שיוכלו להתחרות.

בסופו של דבר הצליחו האיילים להבין מה מצופה מהם ופתחו בריצה, אשר בסופה קטף את הניצחון איל זריז בשם דאשר, כבן 5. למקום השני הגיע האיל דונר, ולמקום השלישי ויקסון. כעת, משנכנסו לכושר לא נותר לאיילים אלא לשוב לקוטב הצפוני ולמלא את חובתם המסורתית.

עוד בנושא

גרמניה: כל אחד רוצה להיות מחקה איילים
דרום קורע? סנטה קלאוס זורק מתנה מהטוסטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully