וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"כפר הדרדסים" בספרד שוקלים להישאר כחולים

לפני כחצי שנה ערכה "סוני" את השקת הסרט הדרדסים בכפר הספרדי חוסקאר. לאחר שעשרות אלפי תיירים פקדו את הבתים שנצבעו בכחול, יכריעו המקומיים אם להותיר את האטרקציה על כנה

דרדסים לכל החיים: תושבי הכפר הפסטורלי הספרדי חוסקאר במחוז אנדלוסיה מתכוונים לקיים מחר (ראשון) הצבעה, שבסופה יוחלט האם להשאיר את הצבע הכחול שמתנוסס על בתי הכפר. עם השקת הסרט "הדרדסים" בחודש יוני האחרון, נשפכו כ-4,200 ליטרים של צבע כחול על קירות הבתים בכפר השליו, לאחר שחברת "סוני" בחרה לקיים בכפר את ההשקה לסרט התלת-ממדי.

תושבי העיירה ג'וזקאר שבספרד צבעו הכל בכחול לכבוד הדרדסים. Sergio Torres, AP
4,200 ליטרים של צבע כחול עשו את השינוי/AP, Sergio Torres

"סוני" מצדה הבטיחה להשיב את המראה המוכר של הכפר למצבו הקודם, אולם גל עצום בדמות 80 אלף תיירים שנהרו לכפר, הניע את ראשי הכפר להבין כי עדיף להשאיר את הקיים. תיירים שציפו לראות את "הכפרים הלבנים" הכל כך מוכרים למטיילים במחוז אנדלוסיה, הופתעו לגלות את המראה הסוריאליסטי. המראה הכחול הוביל לכך שמסביב לכפר מוצבים שוטרים, שמסייעים בהכוונת התנועה. זאת לאחר שכמה תושבים מקומיים התחפשו לדמויות שונות של "הדרדסים" ומצטלמים עם המבקרים הרבים.

ראש הכפר, דויד פרננדז, שכבר זכה לכינוי "דרדסבא", אמר כי "אנחנו רוצים שהתושבים יכריעו בנוגע לעתידו של הכפר. יש הרבה יתרונות מכך שהכפר נצבע כולו בכחול. זה המריץ את הכלכלה שלנו, את האושר שלנו, החלומות שלנו, העבודה שלנו והסיכויים לתעסוקה וכעת אנחנו ידועים בכל העולם".

תושבי העיירה ג'וזקאר שבספרד צבעו הכל בכחול לכבוד הדרדסים, מצמבר 2011. Sergio Torres, AP
"כעת אנחנו ידועים בכל העולם"/AP, Sergio Torres

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully