וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבה לסנטה קלאוס: תן לי את ג'סטין ביבר - או שתמות

אבטחה צמודה לסנטה: מיקידה אוסטין, בת 13 מבריטניה, גם איימה לבשל את האיילים המעופפים של הזקן החביב ולהאכיל הומלסים בבשרם, אם לא יוענקו לה שלל המתנות שביקשה לחג המולד

עבור רבים, חג המולד מסמל את בואו של ישו לעולם. אך יש מי שעבורו, משמעות החג היא ההמתנה הקדחתנית מדי שנה לרגע שבו נפתחות המתנות תחת עץ האשוח בסלון הבית. השנה, נדמה שנערה אחת מבריטניה דאגה לבטח את עצמה מפני מתנות נדושות, ובמכתב שמיענה לסנטה קלאוס, איימה לרצוח את הזקן האגדי אם לא יקיים את משאלותיה.

סנטה קלאוס עם מכתבים שנשלחו מילדים. AP
יש מכתבים שעדיף לטעון שמעולם לא קיבלת. סנטה קלאוס באירלנד/AP

כלי תקשורת בבריטניה פרסמו את המכתב שכתבה מיקידה אוסטין, בת 13 מבדפורד, בו שלחה שורה של איומים לסנטה קלאוס, אם לא יעניק לה השנה לפחות שתי מתנות מתוך רשימה ארוכה של מתנות שביקשה, בהן מכשיר טלפון נייד מסוג בלאקברי או מתנה מסוג אחר - אליל הנוער, הזמר ג'סטין ביבר. במכתב, איימה אוסטין כי אם לא תקבל השנה את דרישותיה, היא אף תחטוף את האיילים המפורסמים של סנטה קלאוס, תבשל אותם, ותאכיל בבשרם את חסרי הבית.

את החג הזה, ג'סטין ביבר עשה בביתו

אמה של אוסטין, טרייסי, היא שמצאה את המכתב. "חשבתי שהוא מצחיק", אמרה על מה שמצטייר יותר כמכתב איום ברצח מאשר כמכתב ששולחים ילדים מדי שנה לקוטב הצפוני, ונאלצה להודות שכנראה יהיה עדיף אם מיקידה תקבל את מה שביקשה. "הדבר האחרון שאני רוצה הוא שהיא תהרוג את סנטה", אמרה. נוסף על מכשיר הטלפון הנייד ו"המתנה האנושית" בדמותו של ג'סטין ביבר, ביקשה בתה גם סוודר מעוצב, נעלי ספורט, משקפי שמש וכסף מזומן.

מיקידה עצמה הסבירה את הניסוח הכעוס של המכתב בכך שחשה כי לא תקבל השנה את המתנות שרצתה. "אני לא רואה בזה בעיה, כי אני רוצה את כל הדברים האלה, ואין סיבה שלא אקבל אותם", אמרה. האם, עקרת בית כבת 40, מודעת לכך שבתה מצטיירת כילדה מפונקת למדי. "אני רוצה לקנות לה את מה שביקשה", אמרה, "כי אני לא רוצה לעצבן אותה". עם זאת, היא הביעה חשש מסוים מיכולתה להשיג עבור בתה את ג'סטין ביבר, אך אמרה כי תקנה לה מכשיר בלאקברי, "למרות שמיקידה כנראה תאבד אותו די מהר".


מתנה? לא תודה: סנטה חילק סם אונס בברלין
ג'סטין ביבר באפיזודת חג מולד - אך בשלו. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully