וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: נחקור אפשרות שישראל חטפה פעיל בסיני

ניר יהב

16.12.2011 / 14:50

החמאס יפתח בחקירת נסיבות היעלמותו של טאהר עטווה, פעיל הזרוע הצבאית של הארגון. כלי תקשורת ערבים טוענים כי נעצר לפני מספר ימים על ידי השב"כ בסיני וכעת נחקר במתקן סודי בישראל

משרד הפנים בממשלת חמאס ברצועת עזה פתח היום (שישי) בחקירה סביב נסיבות היעלמותו של תושב הרצועה. לטענת הדיווחים בכלי התקשורת הערבים, אותו עזתי, הפעיל בחמאס, נעצר לפני מספר ימים על ידי השב"כ בעת שהיה בסיני וכעת הוא עצור בישראל. דובר משרד הפנים של חמאס, איהאב רסין, אמר כי העזתי, ששמו טאהר עטווה, "נעלם מזה כמה ימים ואין שום מידע אודותיו".

על פי הדיווח, עטווה הוא איש הזרוע הצבאית של חמאס שעבד בלשכתו של שר הפנים בממשלת חמאס, פתחי חמאד. עוד אמר רסין כי "משרד הפנים פתח בחקירה כדי לבדוק היכן נמצא עטווה. אם יתברר כי ישראל אכן חטפה אותו, הרי שמדובר בהוכחה נוספת לכך שהשב"כ הישראלי פועל בצורה פירטית".

בימים האחרונים התרבו הדיווחים על כך שפעיל חמאס בכיר נחטף על ידי השב"כ הישראלי בזמן ששהה בסיני וכעת הוא נחקר במתקן סודי. לפי הדיווחים, בני משפחתו של "החטוף" קיבלו שיחת טלפון מאדם שהזדהה כאיש מודיעין ישראלי ושסיפר כי בן משפחתם נעצר ונחקר. עוד דווח כי אותו איש מודיעין המליץ למשפחה לשכור את שירותיו של עורך דין. לפי אחד הדיווחים, ככל הנראה הגיע אותו עזתי לסיני באמצעות מנהרות ההברחה. "אם אכן נחטף - זו הפעם הראשונה שישראל חוטפת פלסטיני על אדמת מצרים", דווח בעיתונות הערבית.

כותרות אחרונות על ארגון חמאס
חמאס על הצתת המסגד בבורקה: ”לא נשב בחיבוק ידיים”
יום השנה” של החמאס: עד כה הרגנו 1,365 חיילים
בשל תביעת ישראלים: בלגיה תבקש לחקור ראשי חמאס

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully