וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום השנה" של החמאס: עד כה הרגנו 1,365 חיילים

ניר יהב

14.12.2011 / 13:15

לרגל יום השנה ה-24 להקמת החמאס, פרסמה היום הזרוע הצבאית נתונים על פעילות הטרור של הארגון. בין היתר, ביצע הארגון 1,117 פיגועים, וירה 11,093 רקטות ופצצות מרגמה לעבר ישראל

לרגל ציון יום השנה ה-24 להקמתו של חמאס החל היום (רביעי), פרסמה הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי עז א-דין אל-קסאם, נתונים על פעילות הארגון לאורך השנים. לפי הנתונים, מאז שהוקמה הזרוע הצבאית של חמאס הצליחו פעיליה להרוג 1,365 חיילים ישראלים ולפצוע 6,411. מנתונים נוספים שפרסמה הזרוע עולה כי מאז הקמתה ירו פעיליה 11,093 רקטות ופצצות מרגמה לעבר ישראל, וכן ביצעו 1,117 פיגועים נגד ישראל, אותם היא מכנים בחמאס "פעולות גי'האד". לטענת הזרוע הצבאית, 87 מתוך 1,117 הפיגועים היו פיגועי התאבדות.

הזרוע הצבאית טענה עוד כי הצליחה לבצע 24 חטיפות של חיילים ישראלים מאז הקמתה, לפני 24 שנה. "מאמצי הזרוע הביאו לשחרורם של 1,050 אסירים פלסטינים מבתי הכלא בישראל, חלקם כאלו שהיו במאסרי עולם", נכתב בפרסום.

בתוך כך, האסיר הפלסטיני עבדאללה ברגותי, הנחשב לאסיר "הכבד" ביותר הנמצא בבית הכלא בישראל, שיגר לזרוע הצבאית של חמאס ברכה לרגל יום השנה ה-24 של הארגון. בהודעה שפרסם ברגותי, הכלוא ל-67 מאסרי עולם, הוא בירך את חמאס ואת הזרוע הצבאית שלו על עסקת שליט "שהביאה גאווה לכולם".

עשרות אלפי בני אדם משתתפים בשעה זו בעצרת המרכזית לציון יום השנה ה-24 לייסוד חמאס הנערכת בעיר עזה. העצרת, הנערכת תחת הסיסמה "ירושלים - הנה אנחנו באים", מתקיימת בכיכר אל-כתיבה במערב העיר. אלפי המשתתפים נושאים את דגלי חמאס וקוראים קריאות בעד הארגון. אנשי הביטחון פרושים בכוחות מתוגברים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully