וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנחן רחיפה נפצע בינוני כשצנח לחצר בית בבנימינה

שלומי גבאי

16.12.2011 / 11:51

צנחן בן 43 התנגש בעץ ונפל מגובה של יותר מ-10 מטרים לחצר בית בבנימינה. הוא נפגע בעמוד השדרה ופונה לבית החולים הלל יפה בחדרה. לפני כחודשיים נהרג צנחן בנסיבות דומות

נחיתה לא רכה: צנחן רחיפה בן 43 נפצע באורח בינוני הבוקר (שישי) לאחר שצנח בטעות לתוך חצר של בית פרטי בבנימינה. פרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה. האיש המריא מהשדות הסמוכים למושבה בנימינה במצנח ממונע, הרתום לגבו. במהלך ביצוע תמרון עם המצנח התנגש בעץ, מה שהוביל לנפילה מגובה העולה על 10 מטרים לתוך חצר של בית ברחוב הסיגלית בבנימינה.

למשמע החבטה יצאו תושבי הבית לחצר, ולאחר שהבחינו בצנחן השרוע על הקרקע הזעיקו אמבולנס. הפרמדיקים שהגיעו אבחנו כי לצנחן נגרמה פגיעה בעמוד השדרה, הוא קיבל טיפול רפואי במקום, ואז פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה.

לפני חודשיים: צנחן התרסק למוות

לפני כחודשיים נהרג צנחן רחיפה בן 38, לאחר שהתרסק לחצר בית במועצה המקומית דבוריה שבגליל התחתון. לפי הערכות המשטרה ומשרד התחבורה, הצנחן איבד את השליטה על המצנח ולא הצליח לכוון אותו ולנחות בביטחה.

צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום, העניקו לצנחן טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו במצב קשה כאשר הוא סובל מפגיעה רב-מערכתית לבית החולים העמק בעפולה. הרופאים במקום ניסו לבצע בצנחן פעולות החייאה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

לפני כשמונה חודשים נהרג צנחן רחיפה ברמת הגולן, לאחר שצנח לשדה-מוקשים בסמוך ליישוב מבוא חמה. הוא אותר על ידי מסוק של מגן דוד אדום, אך בשל המוקשים נבצר מצוות החילוץ להגיע אליו והוא מת מפצעיו.

עוד בנושא

איבד שליטה על מצנח הרחיפה - והתרסק אל מותו
מת הצנחן שהתרסק הערב בשדה מוקשים ברמת הגולן
פרו: ישראלי נהרג בתחרות גלשני רחיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully