וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו: ישראלי נהרג בתחרות גלשני רחיפה

ישראלי בן 39 נהרג בתחרות גלשני רחיפה בפרו. בעקבות הרוחות העזות ששררו באזור, גלשנו של הצנחן הישראלי היטלטל באוויר והתרסק במהירות לצלע הר. הודעה נמסרה למשפחתו

ישראלי בן 39 נהרג הלילה (שבת) בתחרות גלשני רחיפה בעיר חואנקאיו שבפרו. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הישראלי, דורון לוגסי, הגיע לעיר לשם השתתפות בתחרות גלישה, ובשל הרוחות העזות ששררו באזור - התנגש בצלע הר. הצנחן הישראלי נפצע באורח קשה מאוד כתוצאה מההתנגשות, ומת מפצעיו בדרכו לבית החולים. ממשרד החוץ נמסר כי הודעה על מותו נמסרה למשפחה.

האירוע תועד על ידי הנוכחים, ועל פי הסרטון שפורסם באמצעי התקשורת בפרו, נראה כי לוגסי נקלע לסחרור בעקבות הרוחות העזות ששררו במקום, והתרסק לתוך צלע ההר במהירות עצומה. הוא איבד את השליטה במצנח והיטלטל באוויר, כשלפתע המצנח ביצע פנייה חדה וריסק אותו לתוך שיפוע ההר.

עוד נמסר, כי על אף עוצמת ההתנגשות, הצנחן שרד אותה ונותר בחיים. הצופים ומפעילי התחרות שעו לעזרתו וסיפקו לו עזרה ראשונית. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים "אל כרמן" הנמצא בקרבת אתר התחרות, אך בדרך מת מפצעיו בעקבות חבלותיו הרבות.

כמו כן, באותה התחרות נפצע אדם נוסף, אזרח אוסטרליה אשר איבד אף הוא את השליטה על כלשן הרחיפה בעקבות הרוחות העזות. בפרו מסבירים כי מדובר בתחרות ספורט אתגרי של גלשני רחיפה, המתקיימת מזה 11 שנים במחוז צ'ופורו. ממשרד החוץ נמסר כי הישראלי שנהרג ככל הנראה נשוי לאזרחית פרו תושבת המקום, וכי לא מדובר במטייל שהתארח בעיר.

רק בסוף חודש מאי אירעה תאונה נוסף למטייל ישראלי בדרום אמריקה. עדי פארן, בן 23 תושב באר שבע וקצין במיל' נהרג בבוליביה לאחר שנפל מצוק במהלך טיול טרקטורונים. לאחר מותו, אביו סיפר על הנסיבות שהובילו למות בנו: "11 חברים יצאו כשהם מלווים במדריך מלה פז לעמק הירח ולתצפית באזור העמק, המדריך הזהיר את הנהג שלא לקחת רוורס. הנהג כנראה התבלבל בדוושות ונפל לתהום מאד עמוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully